Positiv Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 Hei Skal kjøpe meg dekk og felger: 225x45x17 Og felgene er 8.5X17 5-120 et 15. Men siden e-28 har et 22 vil jeg da trenge senterringer, eller ikke. Og eventuelt spacere. Hjulbuene bak, et valset. Takker for svar. Bent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 Umuligt å vite om du trenger senterringer, sia du ikkje har noke opplysninger om det! Navdiameteren på dei fleste bmw´r er på 72,5mm. E39 har 74,1mm. Har du kjøpt felger som passer på e39, må du ha senterringer. Rekner ikkje med at du trenger spacere. Dei nye felgene har et som går 7mm lenger ut enn original et. (men felgene er jo litt breiere enn originalfelgene, so dei vil vel gå nokre mm lenger inn enn originalt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2009 Takker Todleif. Kjøpt de via internett, men ikke motatt de enda. Vet kun at de er til 95mod. som vil si e-34/e39. Men fikk opplyst at de passet til e-28. Så jeg får vente og se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 Felger til 5, 6 og 7-serie passer ilag når det gjelder innpress. Einaste er, som sagt, navdiameteren som er litt annleis på e39. Passer dei nye felgene dine på e34, passer dei og på e28. Er det brukt senterringer på e34, må du og ha senterringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet Mai 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2009 takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå