gjeewaytee Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 dama trur jeg polerer bilen til imorgen, men der tar ho skammelig feil er jo selvfølgelig klargjøring til vårmønstringen i bergen 21 mai pils, røyk og polering...kan ikke bli bedre frontfangeren skriker etter omlakkering, men utrolig hva som kan fikses med maskinpolering må si meg fornøyd med resultatet. er ikke lett å polere enn sølv farget bil men... idag ble kun tid til fremre del av bilen (panser, fanger og skjermene) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 Ble jo ikke så aller verst, dette her. Må vel ta meg en runde selv og se om jeg får polert bort noen av flekkene som har dukket opp i løpet av vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjeewaytee Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2009 jeg har vært slavisk flink i vinter så driten har ikke fått fotfeste. vasker kun for hånd. "vaskemaskin" er fy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 Man får som regel belønning med å være litt nøye med vasken om vinteren, spesielt hvis det er mye nullføre og konstant salting av veiene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 17, 2009 Share Skrevet Mai 17, 2009 Så ut som du hadde det som plommen i egget der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 Ser ut som du fikk er veldig bra resultat mtp. å fjærne lette riper ol. Er det maskinen som er cluet her, eller produktet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjeewaytee Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2009 det er definnitivt begge som er cluet. mequiars er for min og mange andre sin del en selvfølgelighet. det finnes produkter som skal brukes for hånd og produkter som skal brukes på maskin sånn røfflig.... har man mye vaskestriper og vil ha de 100% vekk så må man bruke maskin stoffet jeg bruker til det heter mg 80 (literflaske med rubbing og polering i en flaske) og gul pute. fargekoden på putene man bruker har forskjellige "kutt" alt etter hvor grov/fin den er mg80 er vel styrke 4 av 10 sånn i slipeeffekt sånn den kan man ikke gjøre så mye skade med så lenge man bruker hode pittelitt. den er genial til å begynne å lære seg hvordan polere med maskin og den funker utmerket til å fjerne ALLE vaskestripene. striper man forsiktig kan kjenne med negla går ikke å få vekk med mg80 som regel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 så ut som om det ble veldig bra resultat! du skal være glad bilen din er sølv og ikke svart, mye vanskeligere å "usynliggjøre" dype riper i lakken på svart kontra sølv! men du må få tatt resten av bilen også! ser for dumt ut med blankt tryne og brun rompe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 Svart og sølv bil er jo som to forskjellige verdener da! Ser jo nesten ikke støv etter en kjøretur på sølv bil, men på svart ser man jo alt! Plagsomt! Selv om svart bil er grommest når den er helt ren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 ble bra med polering ja Skal nedover til bergen på onsdag, men har ikke tatt med meg at det er treff på torsdag. Hvor og når er treffet da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjeewaytee Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2009 hadde en nesten svart daudi a6 stasjonsvogn så jeg vet endelig hva det vil si å polere den fargen, men fikk vekk 95 av alle vaskestripene så den var helt kanonfin i lakken. eneste jeg slet litt med var skjolder som som oftest er små små produktrester. det er et hel....e å få vekk noen ganger selvfølgelig skal jeg ta hele bilen frem til vårmønstringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå