mEhE Skrevet Mai 17, 2009 Skrevet Mai 17, 2009 selger komplett reiger styling(må lakkeres) m3 vinge med stor carbonflapp og liten plastikk flapp solgt bakvindu spoiler frontskjerm med innfelt m3 gitter(kan byttes i orginale e30 skjermer) kr 6000 for alt eller gi bud..
mEhE Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Skrevet Mai 18, 2009 selges samlet.kan deles opp om alt blir solgt.
Bjarte87 Skrevet Mai 18, 2009 Skrevet Mai 18, 2009 Hei! Vist du deler opp, er eg int i bakfanger gts og sideskjørtene til mitt prosjekt:-) Send pm om du selger sepparat. Mvh Bjarte
mEhE Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Skrevet Mai 18, 2009 om noen andre er interessert i resten så kan det være aktuelt.
mEhE Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Skrevet Mai 18, 2009 bumpi bump..selges fortsatt.. En nordmann, en amerikaner og en neger satt i en togkupe. Amerikaneren tok fram en stor og saftig cheeseburger som han spiste halve av og kastet resten ut av vinduet- "Hvorfor gjorde du det?" spurte negeren - "Der jeg kommer fra er det nok av burgere så det gjør ikke noe," svarte amerikaneren. Etter en stund fyrte negeren opp en joint av beste kvalitet og røyket halve før han kastet den ut av vinduet. - "Hvorfor gjorde du det med så fin marihuana?" spurte amerikaneren. - "Der jeg kommer fra er det nok av fin marihuana så det gjør ikke noe," svarte negeren. Etter en stund reiste nordmannen seg opp og tok tak i negeren og kastet han ut gjennom vinduet. - "Hvorfor gjorde du det?" spurte amerikaneren. - "Der jeg kommer fra er det nok av negre så det gjør ikke noe," svarte nordmannen
bmwkizn Skrevet Mai 18, 2009 Skrevet Mai 18, 2009 bumpi bump..selges fortsatt..En nordmann, en amerikaner og en neger satt i en togkupe. Amerikaneren tok fram en stor og saftig cheeseburger som han spiste halve av og kastet resten ut av vinduet- "Hvorfor gjorde du det?" spurte negeren - "Der jeg kommer fra er det nok av burgere så det gjør ikke noe," svarte amerikaneren. Etter en stund fyrte negeren opp en joint av beste kvalitet og røyket halve før han kastet den ut av vinduet. - "Hvorfor gjorde du det med så fin marihuana?" spurte amerikaneren. - "Der jeg kommer fra er det nok av fin marihuana så det gjør ikke noe," svarte negeren. Etter en stund reiste nordmannen seg opp og tok tak i negeren og kastet han ut gjennom vinduet. - "Hvorfor gjorde du det?" spurte amerikaneren. - "Der jeg kommer fra er det nok av negre så det gjør ikke noe," svarte nordmannen HEHEHE..dritbra :)
mEhE Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Skrevet Mai 25, 2009 bump Kari-Kari sto i dusjen, plutselig kom det en fremmed mann inn. Men Kari-Kari bare lo, for ho visste at det ikke var nok shampo til begge to
mEhE Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Skrevet Juli 20, 2009 løp og kjøp,reiger er e30 eierens drømme styling
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå