maasoey Skrevet Mai 17, 2009 Share Skrevet Mai 17, 2009 Heisann! Jeg driver å pusser opp min 325iX. Har invistert i ny girkasse og fordelingskasse. Men jeg får ikke ned den gamle kassa! Alle bolter er løs, men jeg får bare kassa bakover 4-5 centimeter! Har jo hatt denne nede før og skiftet clutch, uten problemer! Noen som har et tips? Skal jeg knyte et tau rundt kassa og slepe med bilen? Hvorfor sitter den så jæææævla godt fast? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 17, 2009 Share Skrevet Mai 17, 2009 fått av akslingen til front girkassen? tatt av girstang systemet? tatt av clutch sylinderen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maasoey Skrevet Mai 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2009 Jepp. Virker som om den henger på svinghjulet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 har du blekkplate mellom gir og motor? løsnet denne såfall? bare å jokke litt.. gjerne sette en jegg forren motor, og tilte motor opp i framkant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå