Danse Skrevet Mai 17, 2009 Share Skrevet Mai 17, 2009 Hei. En venn av meg skal kjøpe en 2000 mod 530da som er chippet, men han vil ha enda mer hk ut av motoren. Jeg vet at det er flere 530da rundt om som har montert større turbo, diesel dyser osv. Men er det noen her på forumet som vet spesifikt hva han må gjøre med tanke på mer hk osv. Hva slags turbo han må bytte til osv? Any one Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Mai 17, 2009 Share Skrevet Mai 17, 2009 Hør med ESS. De kan klare å finne ut noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 Jeg ville først funnet ut om denne har den dårlige automatkassa til GM. Har den det tror jeg ikke jeg ville putta så mye mer effekt i den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miata Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 Skulle vel funke å skru opp trykket litt også ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danse Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2009 Jeg ville først funnet ut om denne har den dårlige automatkassa til GM. Har den det tror jeg ikke jeg ville putta så mye mer effekt i den... Er det noen som vet om denne modellen har denne girkassen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå