Trond e30 cab Skrevet Mars 7, 2010 Skrevet Mars 7, 2010 Det var en perfekt touring Liker den fargen der vannvittig godt. Hadde det på vår forrige e36 sedan. Dessverre er den vrak nå, men sånn er det. Godt å se så mange e36 touringer her på forumet
wicky124 Skrevet Mars 7, 2010 Skrevet Mars 7, 2010 tollinga skal utføres på ett stk korrupt kurder...
Rannem Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Skrevet Mars 7, 2010 Det var en perfekt touring Liker den fargen der vannvittig godt. Hadde det på vår forrige e36 sedan. Dessverre er den vrak nå, men sånn er det. Godt å se så mange e36 touringer her på forumet Takk Er ikke så perfekt som det kanskje ser ut til. Fargen på bilen er jo arktissilber, men panseret her hentet fra en bil med titansilber. Så det er en liten fargeforskjell på panser mot resten av bilen. Venstre hjulbue ruster snart bort og jeg har klart å ta m-tech fronten på en fortauskant... Men bortsett fra det synes jeg den er svært pen. Hvis jeg setter på ny fanger blir det faktisk den fjerde m-tech fronten som sitter på den bilen
Rannem Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Skrevet Mars 7, 2010 tollinga skal utføres på ett stk korrupt kurder... Hehe, regner med det skal gå som smurt Good luck!
spruddel Skrevet Mars 10, 2010 Skrevet Mars 10, 2010 Dæven døtte Øystein! Drit bra resultat bak der da! Må få se dette en dag. Ser helt klart bedre ut enn det så ut med min hvite elektrikertape for å beskytte
Rannem Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Skrevet Mars 10, 2010 Haha, jo takk! Men som sagt så venter jeg på noen nye emblemer i ekte carbon og ikke de som er nå. Får håpe det holder rusta unna ivertfall
spruddel Skrevet Mars 11, 2010 Skrevet Mars 11, 2010 Men du la vel på noe utenpå stålet når det bare var 1mm igjen? Og hva gjør du oppe så seint på en onsdag? Har helg når jeg kommer hjem jeg
Rannem Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Skrevet Mars 11, 2010 La bare mye lakk og flere lag klarlakk. Satser på at det holder! Burde sikkert brukt noe metallsparkel, men hadde ikke der og da. Sent oppe? Kom nettop hjem fra jobb og har aktivitetsdag på skolen idag.. Trenger ikke være opplagt til det vettu
Rannem Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Skrevet Mars 19, 2010 Da har jeg handlet litt idag også... Typisk! Endte med justerbart senkesett fra SuperSport. Måtte også ha nye topplager framme, så da kunne jeg like gjerne oppgradere til K-Sport sine. Gikk for de med justering av camber. Tok også med meg et sett forsterkede K-Sport topplagere bak. Ser ut som jeg går en stiv sommer i møte! Bilen har også nettop runda 222 222km! Kom for seint på skolen fordi dette bare MÅTTE taes bilde av. Var vist ingen god unnskyldning for læreren, dessverre. Men, det var absolutt verdt det
Rannem Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Skrevet Mars 20, 2010 jasså jasså...rema betaler godt for tiden:p Hehe! Hjelper også på at jeg bor og spiser gratis Eneset utgiften jeg har er bil Enn så lenge.......
Scampi Skrevet Mars 20, 2010 Skrevet Mars 20, 2010 Nice! Plutselig sto mine Bilstein og H&R litt i skyggen Sleng ut bilder når du har fått montert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå