Gå til innhold

Rannem's BMW e36 318iT m-tech! - SOLGT -

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var en perfekt touring :wink:

Liker den fargen der vannvittig godt. Hadde det på vår forrige e36 sedan. Dessverre er den vrak nå, men sånn er det.

Godt å se så mange e36 touringer her på forumet :D

• Svar 176
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Det var en perfekt touring :wink:

Liker den fargen der vannvittig godt. Hadde det på vår forrige e36 sedan. Dessverre er den vrak nå, men sånn er det.

Godt å se så mange e36 touringer her på forumet :D

Takk :) Er ikke så perfekt som det kanskje ser ut til. Fargen på bilen er jo arktissilber, men panseret her hentet fra en bil med titansilber. Så det er en liten fargeforskjell på panser mot resten av bilen. Venstre hjulbue ruster snart bort og jeg har klart å ta m-tech fronten på en fortauskant... :( Men bortsett fra det synes jeg den er svært pen. Hvis jeg setter på ny fanger blir det faktisk den fjerde m-tech fronten som sitter på den bilen :lol:

Skrevet

Dæven døtte Øystein! Drit bra resultat bak der da! :D Må få se dette en dag. Ser helt klart bedre ut enn det så ut med min hvite elektrikertape for å beskytte :P

Skrevet

Haha, jo takk! Men som sagt så venter jeg på noen nye emblemer i ekte carbon og ikke de som er nå. Får håpe det holder rusta unna ivertfall :wink:

Skrevet

La bare mye lakk og flere lag klarlakk. Satser på at det holder! Burde sikkert brukt noe metallsparkel, men hadde ikke der og da.

Sent oppe? :P Kom nettop hjem fra jobb og har aktivitetsdag på skolen idag.. Trenger ikke være opplagt til det vettu :wink:

• 2 weeks later...
Skrevet

Da har jeg handlet litt idag også... Typisk! Endte med justerbart senkesett fra SuperSport. Måtte også ha nye topplager framme, så da kunne jeg like gjerne oppgradere til K-Sport sine. Gikk for de med justering av camber. Tok også med meg et sett forsterkede K-Sport topplagere bak. Ser ut som jeg går en stiv sommer i møte! :D

5gad7h7djyhppq2xb55h.jpg

Bilen har også nettop runda 222 222km! Kom for seint på skolen fordi dette bare MÅTTE taes bilde av. Var vist ingen god unnskyldning for læreren, dessverre. Men, det var absolutt verdt det :wink:

0g8t7eyfz3vlekr720mq.jpg

Skrevet
jasså jasså...rema betaler godt for tiden:p

Hehe! Hjelper også på at jeg bor og spiser gratis :wink: Eneset utgiften jeg har er bil :) Enn så lenge.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...