drekker Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 Hei... Er det noen som har vært borte i risting i en 525i touring 05mod.. Trodde først det var høydekast i vinterdekkene, men når jeg la om til sommerdekk, er den samme ristingen der fortsatt, men litt mer merkbar siden det er 19" på nå....Merkes best i "høy" hastighet 80 +, men jeg som vet om det, merker det hele tiden..-utrolig irriterende- Virker som det kommer bak i fra, det er ingen risting i rattet, eller når jeg bremser..Alle dekkene er avbalansert for å eliminere dette... Noen som har noen forslag til hva det kan være???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 Gått langt ? ,slakk i traverforinger bakstilling har gitt lignende problemer på E 39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drekker Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2009 Bilen har bare gått 65 000, og kun med orginale hjul... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 rister det når du slipper gassen? rister mer med ved større belastning? det er automat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drekker Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2009 Rister ikke spesielt når jeg slipper gassen, heller ikke ved belastning. Det er automat. Føler at det er nesten den samme frekvensen hele tiden, men at det rister mer i høye hastigheter 120-160.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 har du prøvd å dra litt i håndbremsen når du ligger i 80.. kanskje kast i håndbrems trommelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drekker Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2009 Det kan jeg prøve på... Er det bare skivene så blir det jo ikke så dyrt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drekker Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2009 Prøvde det med brekket, men det virket helt normalt.... Noen som har noen andre forslag???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drekker Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2009 Noen som har vært borte i dette??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 Sentrerings ringer på felgene ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drekker Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2009 Tok av bakdekkene i dag etter 1 mnd. for å sjekke, da var høyre bakdekk mye mer slitt på innsiden enn venstre.. 2mm på 1 mnd er mye.. Har byttet kompressor bak for 3mnd siden, kanskje de på verkstedet hoppet over firehjulskontroll??Kan dette ha noe med ristingen å gjøre?? Dekk dim. er 265/30-19 bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drekker Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2009 Hei.. Hadde bilen på verksted i dag, de byttet et styrestag, og de målte kast i det ene navet bak,dette måtte bestilles... Håper dette er feilen, noen som har vært borte i noe lignende?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Jeg har ikke vært borti akkurat det men kan tipse om at de er ENORMT følsom på sentrering av felgene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drekker Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2009 Sentrering av felgene?? Er det ikke bare en måte å sette dem på? Jeg bruker senterringene som fulgte med!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drekker Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2009 Hei!! Jeg prøver igjen!!! Bilen har nå vært på verksted, og de har byttet og målt alt de har ment det kan være... 4 hjulsmåling, kast, ubalanse, osv., men bilen rister fortsatt.. Er det noen som har hørt om noe lignende?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå