espulus Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 Som dere sikkert skjønner, så er clutchen min gåen.. Eller, clutchsylinderen må byttes. Noen som vet hvor mye en slik koster? Og den er vel forsåvidt ganske lett å bytte? 2 skruer eller noe? For de som ikke vet hvor denne sitter, så sitter på den "sjåførsiden" av girkassa... Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 slavesylinder... jeg kjøpte en nesten ny til 400kr noen av disse er dritt å lufte. beste er å sette trykk på beholderen mens man lufter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2009 Okei, fikk tak i ny for 580,-.. I alle fall skulle de ha det, men skulle få ordnet noen rabatter, slik at jeg skulle få en ny en for overkant av 400 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2009 Forresten.. Noen som vet hvor jeg kan få tak i støvmansjetter til demperene bak? Evt. pris osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå