BMW318TDS96 Skrevet Mai 18, 2009 Skrevet Mai 18, 2009 Ikke akkurat nå men jeg har en ny føler til abs som fulgte med bilen om du trenger. 350 kr pluss evt frakt
tunamgu Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Skrevet Mai 18, 2009 hvis det er til foran og splitter ny,så er jeg int.
Runet Skrevet Mai 21, 2009 Skrevet Mai 21, 2009 Tja.... Er dette noe man setter utenpå det som er der, eller tar man av originalgummien først? Må det borres? mvh Rune
tunamgu Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Skrevet Mai 21, 2009 du må nok borre i gummipedalen først,deretter fester du denne på. kan også lime som jeg også hadde tenkt.
babjorn Skrevet Juni 3, 2009 Skrevet Juni 3, 2009 Tar Dør panelene hvis dem er sorte å festene ikke er ødelakt,da festene på min er ødelakt å dem rister litt,trenger egentlig bare fører siden men du selger vel ikke kun den ?
tunamgu Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Skrevet Juni 3, 2009 Har nå tatt bildet av bak.Er bare en nedre klips som er knekt,men tror det skal sitte for det. Vil helst bli kvitt begge siden de tar plass.Er snill idag,så vi sier 500kr for begge.Deal?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå