Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hum, kanskje litt "dum" nå, men synes jo kanskje en bil som det her er litt mer morro enn en M3.

Klart, du har mer krefter, og stort sett en tøffere bil.

Men det er jo lite du kan gjøre med en M3 ? :P De burde jo stort sett holdes heeelt originale og evnt. pusses opp.

Mens en M-techII kan du jo gjøre endel med selv, og lage litt egne ting som du selv har gjort :)

Men såklart, en M3 er jo et hakk over :D

Nja jo, er nok "litt" jeg skal gjøre med en orginal m3 da får å si det sånn, lykter, felger, flipp på spoiler, sote ruter, bytte høytalere, evo leppa osv osv :D

Syns denne bilen er veldig rå! Den fronten vil nok bli kopiert av flere etterhvert tipper jeg. ;)

Men litt uenig i det Mikael her sier. For min del er ikke en M3 "perfekt" fra fabrikk. En M3 kan oppgraderes mye før den er "ødelagt". Bedre understell, bedre motor (4-eren er bare å bytte ut for min del. gjerne med S50, S38 eller nyere V8/V10), fetere felger osv for å nevne noe..

Ja helt enig, som jeg har skrevet over her :D

• Svar 242
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Driver å ser litt på mobile.de nå, de selger MYE bra der som frister assa! :D

Been there, done that ;) Men desverre ikke blitt noe mer enn med drømmen for min del :P Så for all del, har du mulighet, GO FOR IT! :D

Forresten, er bilen din orginal m-tech 2?

Skrevet
Driver å ser litt på mobile.de nå, de selger MYE bra der som frister assa! :D

Been there, done that ;) Men desverre ikke blitt noe mer enn med drømmen for min del :P Så for all del, har du mulighet, GO FOR IT! :D

Forresten, er bilen din orginal m-tech 2?

JA, det skal jeg love deg :D

Tja, si det :P Jeg tror ikke det, var mtech når jeg kjøpte den hvertfall

Skrevet

hmm..

Ser dere det samme som meg?

Dette er vanlige sportsstoler med vader nakkestøtte.. Får man bare kjøpt nakkestøtta? Visste jeg ikke, så ikke så galen ut heller.. :P

nravg2jg85t14dbrfcbg.jpg

Skrevet

ja d spørs no litt i grunn.om alt i unerstell å slikt er nytt også da..

og stand på motor og kasse å rust:=)

gjerne lit utfylande info om bilen på pm til meg om selger orker d;=)

Skrevet

Hei igjen alle sammen :P hehe..

Jeg har vært på ferie, også har jeg 2 jobber, så hender det blir noen 17 timers dager :o Så beklager inaktiviteten :(

Har sett Vader-nakkestøtter til salgs opp til flere ganger på autopower.se ;)

Ja dette var faktisk veldig kult! :P

kan du mekke en stk "pizza pizza krydder (dåse)" til far eller andreas?

haha! Jeg får ikke en SELV engang :(

ej er veldi intrisert i å kjøpe når den prisen blir litt meir normaL.=)

Prisen er jo ganske normal ifølge andre her :P

Men jeg sier at folk kan legge inn ett bud om de ønsker, jeg vurderer fra det.. Så si en pris du er villig å gi for denne bilen :P

ser ikke helt hva som er galt med prisen....

Som sagt..

100-120 er jo ikke gærn pris det da. Syntes den er verdt det..

Som sagt x2

ja d spørs no litt i grunn.om alt i unerstell å slikt er nytt også da..

og stand på motor og kasse å rust:=)

gjerne lit utfylande info om bilen på pm til meg om selger orker d;=)

Altså, du finner ikke så mye nytt på en 21 år gammel bil, men det er laangt fra utbrukt!

Bilen har gått 148km og er tight å fin i gira, akkurat bytta olje å filter (castrol)..

Send meg en pm om hva du vil vite :D

Denne er totalt verdt pengene i mine øyne! Strøken bil Andreas! : )

Takk takk!

En e30 entusiast som meg å deg har mere forståelse for pris samt kjærlighet for en bil som denne og din enn en vanlig BMW entusiast..

Noen mener den er absolut verdt 120k, andre ville ikke gitt over 100k for den.. Derfor selger vi til folk som vet hva dette er verdt :P

Felgene er vel ikke akkurat sånn direkte til salgs, men er ikke alt til salgs for rett pris da? :P hehe.. (ikke dama mi kanskje) haha :P

Skrevet
Felgene er vel ikke akkurat sånn direkte til salgs, men er ikke alt til salgs for rett pris da? :P hehe.. (ikke dama mi kanskje) haha :P

Haha, jeg kan by deg endel for Beate da 8):lol:

Hoho, neida, bilen burde gå for 120 syntes jeg.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...