turbuss Skrevet Mai 18, 2009 Skrevet Mai 18, 2009 Trenger litt hjelp. Monterte AE på bilen idag. Klarte og ødlegge 1 stk AE ring Er det noen som har en enkel ring til salgs i fra GS bildeler med den samme hurtigkoblingen? Hjelp !!! Denne typen
BMW 2002 Fredrik Skrevet Mai 18, 2009 Skrevet Mai 18, 2009 Jeg har det vettu ! Kjøpte et slik sett for lenge siden, men den ene ringen ble ødelagt. Deretter solgte jeg bilen og sitter igjen med 3 fungerende ringer Bare P.M om du er interessert,,,
turbuss Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Skrevet Mai 18, 2009 Jeg har det vettu ! Kjøpte et slik sett for lenge siden, men den ene ringen ble ødelagt. Deretter solgte jeg bilen og sitter igjen med 3 fungerende ringer Bare P.M om du er interessert,,, Du har pm.
VegardB Skrevet Mai 18, 2009 Skrevet Mai 18, 2009 Litt OT men. Korleis er litet på biltema i forhold til dette, like bra? http://www.biltema.no/products/productp ... mId=136431
turbuss Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Skrevet Mai 18, 2009 Da har det ordnet seg. Takker for rask hjelp. Bimmers.no er glimrende Ang. Biltema så skal vel ikke de være så gale. Vet at en del her inne har vært fornøyd. Ta og søk her på bimmers og du vil sikkert finne noen tråder om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå