Gå til innhold

Org. telefon e39 feilmelding

Larz
 Share

Anbefalte innlegg

Setter inn simkort i min orginale bmw tlf så får jeg bare beskjeden 'Kontroll sim kort'. Noen som har vert borti dette før? har sjekket ledninger fra "sim-kort leseren" og de er koblet til og sim kortet fungerer i en annen bmw.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ikke noe sted å sette inn sim-kortet baki men så at antennekabelen til gsm enheten var av koblet, går denne fram bak cd-spilleren evt. skal denne være koblet til den originale kassettspilleren eller noe? fant iallefall en løs ledning baki der som lignet på den jeg skrudde fast i GSM modulen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at du ikke har en boks bak der, legger ved noen bilder hentet fra denne tråden:

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=62127&postdays=0&postorder=asc&highlight=mobiltelefon&start=0

som omhandler mobil tlf i e39. Kort leseren er plassert litt forskjellig avhengig om du har cd veksler, touring osv. på min bil sitter den helt bakerst i bakskjermen slik at det er utrolig knotete å få inn simkortet.

jdm36fj7yebr2njcny9e.jpg

jdm36fj7yebr2njcny9e_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aah, så ikke hullet tidligere pga at den var så trangt plassert. men da fungerte det men det ser ut til at det er veldig dårlig signal så jeg lurer enda på om det er antenne kabelen som ligger bak stereoen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...