Endresaa Skrevet Mai 19, 2009 Skrevet Mai 19, 2009 Som du sikkert skjønner så har jeg tenkt å kjøpe m-tech styling, nærmere sagt bakfanger og skjørt. Kom gjerne med en link
///Mysild Skrevet Mai 19, 2009 Skrevet Mai 19, 2009 øystein eller kim hehe... ellers har st import gode priser! ebay kan også brukes!
Endresaa Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Skrevet Mai 19, 2009 Takker for den, men... jeg har desverre hengerfeste, noen forslag til hva jeg kan gjøre med det ?
///Mysild Skrevet Mai 19, 2009 Skrevet Mai 19, 2009 skru/sag den av... ellers kan du ta en løsning som ikke ser bra ut i det hele tatt, men som funker hvis du absolutt må ha hengerfestet der http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /13852.gif
Endresaa Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Skrevet Mai 19, 2009 det er jo igrunnen jævlig praktisk å ha, men sammentidig så vil jeg ha styling, ikke styling med hengerfeste, og hengerfestet er sveist så jeg må nok kutte det av og eventuelt lage ett hjemmelad avtagbart hengerfeste tror det blir løsningen
Endresaa Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Skrevet Mai 19, 2009 altså, leppe der man kan fjerne mitten hehe Så den men kan ikke kjøre rundt sånn ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå