Hardhaus Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 Selger 4 stk Kumho, KU 31, 225/40-18. Som overskriften sier er dette ubrukte dekk. Jeg har kjørt med denne typen dekk i flere år og er kjempefornøyd. Veiledende nypris er omlag 7000 kr. Pris kr 4900,- (er åpen for fornuftige bud) Send PM eller mail til super-oluf@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 kan by deg 3. da disse koster 4 nye hos div forhandlere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardhaus Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2009 Kan du si meg hvor du får disse dekka for 4 lapper? Jeg har meget gunstige rabatter hos GS og hos Autogrip her i Oslo og der er jeg ikke i nærheten av 4000... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Kan du si meg hvor du får disse dekka for 4 lapper?Jeg har meget gunstige rabatter hos GS og hos Autogrip her i Oslo og der er jeg ikke i nærheten av 4000... Tja, f.eks her: Kr 3.308,- hos Sharif inkl frakt. Kr 3.516,- hos interdekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardhaus Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2009 Kan du si meg hvor du får disse dekka for 4 lapper?Jeg har meget gunstige rabatter hos GS og hos Autogrip her i Oslo og der er jeg ikke i nærheten av 4000... Tja, f.eks her: Kr 3.308,- hos Sharif inkl frakt. Kr 3.516,- hos interdekk Når det gjelder Sharif kan du jo prøve å dra opp dit å få kjøpt dekka til den prisen. Har prøvd, der koster det 7200 kr inkl omlegg. Men ser han opererer med den prisen på nettbutikken. Der bør man ha god tid dersom man skal handle... Sliter visst en del med levering. Hvordan det er hos interdekk veit jeg ikke. Uansett, jeg er åpen for bud, men 3 lapper... Da lagrer jeg heller dekka i en mørk kjeller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå