|Ole| Skrevet Mai 19, 2009 Skrevet Mai 19, 2009 Ønsker å kjøpe eit turbo grenrør av litt bedre kvalitet, helst med t4 flens med litt god plass framover så det er mulig å få plass til eit rør, lmm og filter... pm vist du har eit rimeleg Vist nokken har eit m-tech2 ratt liggende til salgs, pm meg Her er bilde av rattet: TRENGER OG LAKK VIST NOKKEN HAR NOKKE BILLIG Å SELGE MEG!! HAN SOM HADDE BILLIG LAKK TIL MEG HADDE MYKJE MINDRE ENN HAN TRUDDE!!
Bmw_325i_ Skrevet Mai 19, 2009 Skrevet Mai 19, 2009 sjekk på ppf forumet. så for litt siden at noen sku selge helt nye. ikke kina greier. var kurrant pris også tatt kvelden det gamle?
|Ole| Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Skrevet Mai 19, 2009 nei har ikkje tatt kvelden men har lyst på nytt, er redd for att det ikkje holde så lenge det eg har...har vridd seg mykje pga varme så passforma er ikkje heilt på topp heller... nokken som er interisert i det for en billig penge?
Bmw_325i_ Skrevet Mai 21, 2009 Skrevet Mai 21, 2009 har du sjekka ppf forumet eller?? så flere innpå der for kort tid siden.. denna f.eks står han ska ha 3000,- sek for det. rundt 2300,- nok da.. er jo gi bort pris.. http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=22721
|Ole| Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Skrevet Mai 22, 2009 hadde håpt på å finne eit her til lands men ser ut til att eg må bestille det der...av ein eller anna grunn så får ikkje eg registrert meg på ppf, står att eg er registrert fra før av...prøvde å få sendt passord på mail...det står att det blei sendt men har ikkje fått nokke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå