Bjarte87 Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Skrevet Juli 21, 2009 ja var vel det eg og hadde mest lyst til.. Nei har no fått høre at det kunne vert stilig og sparkle det til ein lang bakskjerm, men bilen ville blitt ganske lang fra døren og bak til skjermen då... Men og litt lite vits og ha dørene der og ikkje bruke di:-/ Hehe. Så eit lite dilemma om ka eg skal gjera der, men blir sikkert bare dører der uten håndtak.. Vert og slipt/sveist litt rust i bagasjeluka og malt med rustmaling og malt på "kjitt" (som på nye biler) Har og mekka til Instrument m 3 Målere og 2 vippe brytere:-p Gjorde det i går kveld/natt:-) Kommer bilder i kveld:-) Begynt på det som er av rust i gulv og, altid litt under asfaltmattene:-/
Mikael-B Skrevet Juli 22, 2009 Skrevet Juli 22, 2009 Fy faen for en plassering av bilen.. Minner meg mest om en 13 åring som skrur på en jordebil, og ikke en karossarbeider som skal bygge banebil
Bjarte87 Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Skrevet Juli 22, 2009 Utroligt kor "gale" dette absolutt skulle vere.. Virker som det ikkje er eit bil forum for gutter som er vant med svarte fingrer og risisko opplegg... Men NOK om plasering osv, lei av og høre om kor farli folk kan synst ting er... Blir litt sjokka må eg innrømme..... Men men. Ut og fortsette i dag, og blir løftet opp og såtte AKURATT som på bildene før;-) Kunne lagt ut bilder fra maling av bagasjerom og div anna eg har gjort, men får bli etter eg har gjort litt i dag. Skal og på Høgger og hente deler snart:-)
Bjarte87 Skrevet August 18, 2009 Forfatter Skrevet August 18, 2009 Tja:-) Fått ribba alt invendigt, og ser etter bur og stoler.. Begynt og lakkere div deler og montere motoren:-) Blir driftebil/banebil til neste sesong, så blir nok 25 motor i vinter. Blir og da kjøpt en 325 delebil som eg kommer til og bruke hjulstilling av (+ coilovers) og self servo og div.. Fargen blir ikkje bestemt før den dagen den lakeres, Men Ein spesiel svartfarge blir meir og meir attraktivt:-) Pga banebil blir det ikkje noko spesiel pearl/candy eller flaks lakk, då det nok blir klistremerker (håper jo altids og ordne noe spons:-p) osv. Så svart er mer passende da:-) Kommer til og bli tatt opp i eit lokale no i nermaste framtid, og da meir sikkrere plasseringer osv;-) Hehe. Synd eg har 7 biler. og ikkje stor økonomi, så må bli kvitt 3 av bilene før det blir skikkeli fart på bimmeren;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå