Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil ikke det bli noe svekket av borring? Det ville jo klart ha vært det enkleste bak da jeg ikke legger så mye vekt på bremsene akuratt der. Er heller framme det skal bite skikkelig.

Planen var å bare skaffe E30 M3 fjærbein som jeg konverterer til coilovers samt å bruke E36 M3 bremser framme slik som Ståle har gjort.

Artig med innspill. Takk for kommentarer. :)

• Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Skal forske litt.. ;)

Da er interiøret tatt ut av bilen. Har kjøpt inn sort filt som jeg skal trekke opp baki. Så blir det noen gromme stoler framme litt senere. :)

• 1 month later...
Skrevet

Jeg kan bygge om til 5 bolt foran, har hylser og kan dreie org skiver.

Da må man ha nav fra E36, E34, E28 eller M3 E30.

Biltema selger nye nav billig til E36.

Kan enten kjøpe hylser av meg, eller sende fjærbeinet til meg, så ordener jeg resten.

PM om du er intr. :D

• 2 weeks later...
Skrevet

Joda, det går litt fremover hele tiden. Mye som kommer til å skje fremover. :)

Yngve: Takk for tilbudet men tok en litt spontan avgjørelse om bestemte meg for å kjøre 4-bolt likevel. Så i går ble det bestilt D2 coilovers, XYZ 330mm 6-pot bremser + div til understell. :-)

coilovertop.gif

brake9.jpg

Motor og slikt er avklart, bilder kommer når jeg har fått den hjem. Kommer mye bilder når jeg begynner å få deler i hus.

BBS/Kerscher felgene kommer for salg når de er ferdig restaurert!

Skrevet

Neida, prata med Koed før jeg handlet dem og de kunne garantere at 17" skrudde hjul skulle gå fint :)

Blir nok Hartge optikk, i lag med hjul fremdeles. Så blir 9 og 10x17" ET22 : -)

Ja artig med oppdatering! :P

Skrevet
Neida, prata med Koed før jeg handlet dem og de kunne garantere at 17" skrudde hjul skulle gå fint :)

Blir nok Hartge optikk, i lag med hjul fremdeles. Så blir 9 og 10x17" ET22 : -)

Ja artig med oppdatering! :P

Jaja, det går fint med tanke på at den ikke tar borti felgbanen. Men caliperen bytter en del ut, å dn "kanten/flaten" som skruene er skrudd i får å holde felgene isammen bygger en del. så du må space ut pga caliperen sikkert. Profilbilde mitt er en skrudd 18" felg, å da måtte jeg space 12mm får å få plass til caliperen. Det var k-sport bremsene, men er jo samme greiene.

Skrevet

Ja jeg forstår den.. I værste tilfelle må jeg space litt. Men med ET 22 kan jeg enda space minst 10mm før det går utforbi hjulbua. Så tror nok det ordner seg. : -)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...