leif harald Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 Ja jeg forstår den.. I værste tilfelle må jeg space litt. Men med ET 22 kan jeg enda space minst 10mm før det går utforbi hjulbua. Så tror nok det ordner seg. : -) Sant så sant, men så begynner jo 9" forran og bli litt bredt å space ut forran også
Rayman Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 Ja jeg forstår den.. I værste tilfelle må jeg space litt. Men med ET 22 kan jeg enda space minst 10mm før det går utforbi hjulbua. Så tror nok det ordner seg. : -) Sant så sant, men så begynner jo 9" forran og bli litt bredt å space ut forran også Eg måtte space ut 10mm forran me k-sport coiloversane, gikk fint de me org hjulbuar 8,5" felg, ennå 5mm å gå på
leif harald Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 Ja jeg forstår den.. I værste tilfelle må jeg space litt. Men med ET 22 kan jeg enda space minst 10mm før det går utforbi hjulbua. Så tror nok det ordner seg. : -) Sant så sant, men så begynner jo 9" forran og bli litt bredt å space ut forran også Eg måtte space ut 10mm forran me k-sport coiloversane, gikk fint de me org hjulbuar 8,5" felg, ennå 5mm å gå på høkt ET då elle?
E30_Dale Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 Har du skaffet deg S38? Eller står den fotsatt på listen?
leif harald Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 ja rondt 40 ok, klarer du på noen måte å regne ut om jeg må ha spacer når jeg har samme coilovers med 9,5" felg med ET0?
Alecken Skrevet November 10, 2009 Forfatter Skrevet November 10, 2009 Har du skaffet deg S38? Eller står den fotsatt på listen? Jeg har en avtale.. Så den kommer snart.
G-RACING Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 Spørst om det ikkje må bli ein florø tur njår du får maskina i hus Har du gjort nokke meir med karossen? Fått bremsene?
Alecken Skrevet November 23, 2009 Forfatter Skrevet November 23, 2009 Ja har demontert understellet på bilen. Planen var og skrape den rein og lakke den under slik som du hadde gjort. Men bilen e så fin og fri for rust under slik som den er så det blei et nytt lag med understellsbehandling istedenfor. Nei har ikkje fått nokken dela enda. Fikk beskjed av koed at det va ca en mnd leveringstid på bremsene. Så fikk eg telefon fra street performance her om dagen og de får ikkje inn D2 igjen før om et par uker. Så håpa eg får nokken fine julegava i år.
leif harald Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 Nice, hvilke bremser har du kjøpt da?
Alecken Skrevet November 23, 2009 Forfatter Skrevet November 23, 2009 XYZ 6-stempla med 330x32 skiver. Bak har jeg bare bestilt nye zimmerman skiver til 325 bremsene
G-RACING Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 Ja har demontert understellet på bilen. Planen var og skrape den rein og lakke den under slik som du hadde gjort. Men bilen e så fin og fri for rust under slik som den er så det blei et nytt lag med understellsbehandling istedenfor. Nei har ikkje fått nokken dela enda. Fikk beskjed av koed at det va ca en mnd leveringstid på bremsene. Så fikk eg telefon fra street performance her om dagen og de får ikkje inn D2 igjen før om et par uker. Så håpa eg får nokken fine julegava i år. Tøft! Nei då er det jo ikkje verdt å gjere det, original masse er jo det beste og sikraste Kass understellsbehandling har du teke?
Alecken Skrevet November 23, 2009 Forfatter Skrevet November 23, 2009 Kan finne ut navnet på den etterpå men den var ikkje så veldig tjukk og fin å legge på
G-RACING Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 Nokke nytt her Alex? Når ser du for deg lakk?
mAZE Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 Bilen gjorde seg utrolig godt med røde baklamper. Kanskje det er noe jeg skal vurdere på min også tro. Hva slags lakk benyttet du til dette? Forrige gang jeg prøvde å "sote" med rødlakk ble de helt røde. (er vel 10år siden men. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå