Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ja jeg forstår den.. I værste tilfelle må jeg space litt. Men med ET 22 kan jeg enda space minst 10mm før det går utforbi hjulbua. Så tror nok det ordner seg. : -)

Sant så sant, men så begynner jo 9" forran og bli litt bredt å space ut forran også :lol:

• Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Ja jeg forstår den.. I værste tilfelle må jeg space litt. Men med ET 22 kan jeg enda space minst 10mm før det går utforbi hjulbua. Så tror nok det ordner seg. : -)

Sant så sant, men så begynner jo 9" forran og bli litt bredt å space ut forran også :lol:

Eg måtte space ut 10mm forran me k-sport coiloversane, gikk fint de me org hjulbuar 8,5" felg, ennå 5mm å gå på :)

Skrevet

Eg måtte space ut 10mm forran me k-sport coiloversane, gikk fint de me org hjulbuar 8,5" felg, ennå 5mm å gå på :)

høkt ET då elle?

• 2 weeks later...
Skrevet

Ja har demontert understellet på bilen. Planen var og skrape den rein og lakke den under slik som du hadde gjort. Men bilen e så fin og fri for rust under slik som den er så det blei et nytt lag med understellsbehandling istedenfor. :)

Nei har ikkje fått nokken dela enda. Fikk beskjed av koed at det va ca en mnd leveringstid på bremsene. Så fikk eg telefon fra street performance her om dagen og de får ikkje inn D2 igjen før om et par uker. Så håpa eg får nokken fine julegava i år. :)

Skrevet
Ja har demontert understellet på bilen. Planen var og skrape den rein og lakke den under slik som du hadde gjort. Men bilen e så fin og fri for rust under slik som den er så det blei et nytt lag med understellsbehandling istedenfor. :)

Nei har ikkje fått nokken dela enda. Fikk beskjed av koed at det va ca en mnd leveringstid på bremsene. Så fikk eg telefon fra street performance her om dagen og de får ikkje inn D2 igjen før om et par uker. Så håpa eg får nokken fine julegava i år. :)

Tøft! Nei då er det jo ikkje verdt å gjere det, original masse er jo det beste og sikraste :D

Kass understellsbehandling har du teke?

• 2 weeks later...
Skrevet

Bilen gjorde seg utrolig godt med røde baklamper. Kanskje det er noe jeg skal vurdere på min også tro.

Hva slags lakk benyttet du til dette? Forrige gang jeg prøvde å "sote" med rødlakk ble de helt røde. (er vel 10år siden men. :D)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...