Gå til innhold

BILSTEREO STJÆLT !


Anbefalte innlegg

Russebilen ble parkert etter russetoget søndag ettermiddag da den ikke ville mer..

i dag skulle bilen hentes for å settes i garasje osv, og oppdaget at Sony Xplod spilleren, min private 5-kanals A/D/S forsterker og en annen Boss monoblokk er bortevekk !

ikke at utstyret er så jævla dyrt, men faens unødvendig !

Bilen sto i Eidsvoll, veldig ålreit om folk tar kontakt om de hører eller ser noe lignende til salgs i området !

også mulig å sende en sms på tlf. 97 64 46 32

takker på forhånd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt, men kan jeg bare kommentere at det er litt dumt å parkere russebilen på en (jeg antar) tilfeldig plass med verdisaker inni? Lykke til!

jo, men normale folk klarer å holde seg unna enhver bil som står på en parkeringsplass ?

respekt for andres ting.. noen som mangler den delen ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig kjiipt!

Men det er alltid lett og være etterpå-klok:(

Jeg parkerer aldri på lugubre/offentlige steder over natten, hvis ikke jeg veit at det er vakthold på stedet. Eventuelt får jeg noen til å hente bilen for meg.

Lykke til i "jakten" hvertfall! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

tyvene var tilbake i bilen natta etter de var der første gangen.. da tok de med de resterende cd-spiller ledningene som de sikkert fant ut at de trengte .. saken er anmeldt, men tviler på at vi får igjen noe som helst.. russebil forsikring dekker ikke en dritt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...