SIG Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 Lufter salg av disse felgene etter at jeg har oppgradert til 17" Disse har sittet på en e90. 205/55/16 ET35 med 2 yokohama dekk og 2 dunlop dekk. Dekk og felger er i bra stand. Har ikke sett over de med lupe, men fant ingen sår av betydning. Yokohama dekkene er produert nov 07. De andre husker jeg ikke i farten. Selger ikke for enhver pris, da jeg kan ha disse i reserve. Vet ikke helt hva de kan være verd, men setter en minstepris på 3000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SIG Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2009 bumpetibump...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 Er sommerdekk som står på? Skulle hatt med vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SIG Skrevet August 11, 2009 Forfatter Share Skrevet August 11, 2009 Bump.... Er sommerdekk på disse. Går for 2500,- Sendes ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SIG Skrevet April 13, 2010 Forfatter Share Skrevet April 13, 2010 Bumper denne nå som det er tid for sommerdekk. 2 nesten ubrukte yokohama dekk. 2 småslitne dunlop dekk. Jeg ville brukt de minst en sesong til. 1 ekstra ubrukt yokohama dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå