Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som har greie på hva hk ca. som er dratt ut av orginal bunndel m20b25 med ladetrykk? hva tåler veiv / råder / lager føre det brister :s

Skrevet

kommer vel helt ann på stand på motor. se på 320'n til a-dekk f.eks. går vel enda på 1,4 i ladetrykk eller no på urørt motor? Hørt om folk som har vært over 500 på org bånndel(ikke det at det er lurt), bare dreie stempla litt.

Skrevet

er nok å hente ut av de. men hvor lenge holder det? hehe.. over stort mer enn 1bar på org innmat som kun er dekomprimert ville jeg ansett som en ikkeholdbar motor.

Skrevet
Alt kommer jp ann på kjøringen, men du bygger jo ikke akkurat turbomotor for å kjøre fint, kan jeg tenke meg:-)
hehe jojo jeg skal kjøre pent jeg :P not :twisted: blir kompressor denne gangen 8)
Skrevet
kommer vel helt ann på stand på motor. se på 320'n til a-dekk f.eks. går vel enda på 1,4 i ladetrykk eller no på urørt motor? Hørt om folk som har vært over 500 på org bånndel(ikke det at det er lurt), bare dreie stempla litt.

Er vel 1.1bar og E85 det kjøres på nå :wink:

Skrevet

Er vel 1.1bar og E85 det kjøres på nå :wink:

1,6 og e85 :lol:

Skrevet
er det noen som har greie på hva hk ca. som er dratt ut av orginal bunndel m20b25 med ladetrykk? hva tåler veiv / råder / lager føre det brister :s

Det som går først er som regel topp pakkningen..

Så stempler/ringer

Så gamle lager..

Veiv og råder tåler som regel en del juling.

Men orginal motor tåler nok fint 0,8-1 bar med en bra map

Kan fint dra 4-500 med noen få modifiseringer og et greit datasprut

Toppene har jo en tendens til å sprekke så sveise kjølekanalene er ikke dumt

Skrevet

Det som går først er som regel topp pakkningen..

Så stempler/ringer

Så gamle lager..

Veiv og råder tåler som regel en del juling.

Men orginal motor tåler nok fint 0,8-1 bar med en bra map

Kan fint dra 4-500 med noen få modifiseringer og et greit datasprut

Toppene har jo en tendens til å sprekke så sveise kjølekanalene er ikke dumt

prosjektet mitt spora av litt :?

skulle BARE hive på kompressor å lade litt på m20b25'n ...

men spora av litt så nå har jeg skaffa meg diesel veiv å hadde autronic sm4 sprut liggende

mangler nå nye lager,honing/ nye ringer og o-ringe blokka ,2liter h-råder .. .. så da burde det vel holde litt :)

skulle nesten hatt sponsor :-s

men hvem kan sveise kjølekanalene å ca pris??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...