foyota Skrevet Mai 19, 2009 Skrevet Mai 19, 2009 er det noen som har greie på hva hk ca. som er dratt ut av orginal bunndel m20b25 med ladetrykk? hva tåler veiv / råder / lager føre det brister :s
Dan327t Skrevet Mai 19, 2009 Skrevet Mai 19, 2009 kommer vel helt ann på stand på motor. se på 320'n til a-dekk f.eks. går vel enda på 1,4 i ladetrykk eller no på urørt motor? Hørt om folk som har vært over 500 på org bånndel(ikke det at det er lurt), bare dreie stempla litt.
foyota Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Skrevet Mai 19, 2009 såpass ja tenkte å satse på rundt 400 hk var planen
Bmw_325i_ Skrevet Mai 19, 2009 Skrevet Mai 19, 2009 er nok å hente ut av de. men hvor lenge holder det? hehe.. over stort mer enn 1bar på org innmat som kun er dekomprimert ville jeg ansett som en ikkeholdbar motor.
E30_Dale Skrevet Mai 20, 2009 Skrevet Mai 20, 2009 Alt kommer jp ann på kjøringen, men du bygger jo ikke akkurat turbomotor for å kjøre fint, kan jeg tenke meg:-)
foyota Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Skrevet Mai 20, 2009 Alt kommer jp ann på kjøringen, men du bygger jo ikke akkurat turbomotor for å kjøre fint, kan jeg tenke meg:-) hehe jojo jeg skal kjøre pent jeg not blir kompressor denne gangen
ac turbo Skrevet Mai 21, 2009 Skrevet Mai 21, 2009 Råda ska holde me go margin 80 hk pr.syl. 500hk går greit,men da me senka komp,ned drede stempler,data sprut o.s.v
Azeton Skrevet Mai 21, 2009 Skrevet Mai 21, 2009 kommer vel helt ann på stand på motor. se på 320'n til a-dekk f.eks. går vel enda på 1,4 i ladetrykk eller no på urørt motor? Hørt om folk som har vært over 500 på org bånndel(ikke det at det er lurt), bare dreie stempla litt. Er vel 1.1bar og E85 det kjøres på nå
MotorViagra Skrevet Mai 21, 2009 Skrevet Mai 21, 2009 kommer vel helt ann på stand på motor. se på 320'n til a-dekk f.eks. går vel enda på 1,4 i ladetrykk eller no på urørt motor? Hørt om folk som har vært over 500 på org bånndel(ikke det at det er lurt), bare dreie stempla litt. Er vel 1.1bar og E85 det kjøres på nå 1,6 og e85
MotorViagra Skrevet Mai 21, 2009 Skrevet Mai 21, 2009 er det noen som har greie på hva hk ca. som er dratt ut av orginal bunndel m20b25 med ladetrykk? hva tåler veiv / råder / lager føre det brister :s Det som går først er som regel topp pakkningen.. Så stempler/ringer Så gamle lager.. Veiv og råder tåler som regel en del juling. Men orginal motor tåler nok fint 0,8-1 bar med en bra map Kan fint dra 4-500 med noen få modifiseringer og et greit datasprut Toppene har jo en tendens til å sprekke så sveise kjølekanalene er ikke dumt
foyota Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Skrevet Mai 22, 2009 er det noen som har greie på hva hk ca. som er dratt ut av orginal bunndel m20b25 med ladetrykk? hva tåler veiv / råder / lager føre det brister :s Det som går først er som regel topp pakkningen.. Så stempler/ringer Så gamle lager.. Veiv og råder tåler som regel en del juling. Men orginal motor tåler nok fint 0,8-1 bar med en bra map Kan fint dra 4-500 med noen få modifiseringer og et greit datasprut Toppene har jo en tendens til å sprekke så sveise kjølekanalene er ikke dumt prosjektet mitt spora av litt skulle BARE hive på kompressor å lade litt på m20b25'n ... men spora av litt så nå har jeg skaffa meg diesel veiv å hadde autronic sm4 sprut liggende mangler nå nye lager,honing/ nye ringer og o-ringe blokka ,2liter h-råder .. .. så da burde det vel holde litt skulle nesten hatt sponsor men hvem kan sveise kjølekanalene å ca pris??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå