ChrisHesby Skrevet Mai 19, 2009 Skrevet Mai 19, 2009 Hei. Finnes det en nettside el no som man kan skrive inn serienummer på bil å finne den orginale utstyrslista som bilen ble levert med? Mvh Christoffer
winchester Skrevet Mai 19, 2009 Skrevet Mai 19, 2009 Om jeg ikke tar helt feil finner man vel det på http://www.realoem.com/bmw/ ?
Stephan.s Skrevet Mai 19, 2009 Skrevet Mai 19, 2009 Nei, du må til en forhandler av BMW for å få ut den lista. Evt. spørre pent gutta hos koed.no om de kan sende deg den på epost.
///Lasse.B Skrevet Mai 20, 2009 Skrevet Mai 20, 2009 Jeg fikk lista mi skrevet ut hos bmw, kosta ingenting heller
ChrisHesby Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Skrevet Mai 20, 2009 Okei, da får jeg nok ta en tur til BMW å høre der
Deep Dish Skrevet Mai 20, 2009 Skrevet Mai 20, 2009 Hei.Finnes det en nettside el no som man kan skrive inn serienummer på bil å finne den orginale utstyrslista som bilen ble levert med? Mvh Christoffer Det du også kan gjøre, er å nappe opp sitteputen til baksete, der ligger utstyrslisten fra fabrikken.!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå