GeirAndre Skrevet August 12, 2009 Forfatter Skrevet August 12, 2009 tsjj.. "ja, nei, den går sånn greit, helt passe" hehe
Stian_B Skrevet August 18, 2009 Skrevet August 18, 2009 Da er hotell til oss bestilt geir... bare å vente på at våler dagene med bmwccn kommer...
GeirAndre Skrevet August 31, 2009 Forfatter Skrevet August 31, 2009 da går det mot salg av bruksbil så deler kan finansieres til e30:) coilovers, bremser, forstilling, bakstilling, clutch står iallefall på handlelista. noen som vet om hva som funker av coilovers til bakstillinga, er lite interessert i ekstern demper og fjær med justering:S
Gjest Skrevet August 31, 2009 Skrevet August 31, 2009 Funker bra med coilovers bak. Men du bør forsterke deperfesta bak da ja. Så blir det litt dårligere plass til hjul.
Gjest Skrevet August 31, 2009 Skrevet August 31, 2009 Vi kjører med k-sport justerbart. Det er ikke coilovers bak på våre bilen enda.Er høydejustering på fjøra, så er det stivhet justering på dempern. Både jeg og Anders er veldig fornøyde med k-sport settene. Grei pris og bra kvalitet. Fins k-sport sett til e30 med coilover bak og.
GeirAndre Skrevet August 31, 2009 Forfatter Skrevet August 31, 2009 okay.. se om jeg må fundere på det coilover kittet bak da altså da fins det vel forskjellige hjelpefjærer til demperen også
GeirAndre Skrevet September 1, 2009 Forfatter Skrevet September 1, 2009 ringte motorteknik i dag... dem var i god gang med toppen, hadde fått bytta en del ventilstyringer.. dem skulle skaffe en kamaksel så kunne dem begynne å sette sammen alt igjen med nye vippearmer, aksler for vippearmer og ventiltetteringer.. ringte en annen luring også, så lukter 265 med dogleg til motoren nå gitt:P
GeirAndre Skrevet September 1, 2009 Forfatter Skrevet September 1, 2009 jo takk... hehe, hørte du hadde fått lurt til deg en m5 diff til?? hehe..
///Naitsirk Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 haha ja XD Lagt den ut for salg her nå
GeirAndre Skrevet September 1, 2009 Forfatter Skrevet September 1, 2009 hehe.. veit ikke om noen som har lyst på sjuer med v8 a?? må få solgt for som faen hehe
///Naitsirk Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 jeg trenger vinterbil jeg hehehe Hørte eieren hadde vært innom
Gjest Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 Dogleg kassa er artig og kjøre med. Det hadde jeg på min 345 den gangen jeg hadde det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå