ReiRud Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Skrevet Juni 7, 2009 Komplett turbosett er til salgs nå, turbo og alt utstyr ble demontert i går. Er en Garrett gt2871r med ar0.50 på luft og ar0.63 på eksos. er en skikkelig garrett turbo, ikke kopi garrett...presicion eller hva de kalles.. Pris diskuteres ved hurtig handel. tar det på pm tror jeg pga nok ot i tråden om folk som vil diskutere ting de ikke har peil på
ReiRud Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Skrevet Juni 9, 2009 bump, priser på 1.side.... hvis noen kjøper alt kan vi diskutere pris
Jens Skrevet Juni 13, 2009 Skrevet Juni 13, 2009 Kan du ikke bare dele med oss først som sist hva du skal ha for hele settet, i og med at det er såpass mange som lurer?
fmads Skrevet Juni 13, 2009 Skrevet Juni 13, 2009 hvordan blei det med de bildene som skulle komme? Hadde vert fint om du la ut en samla pris for hele turbo sette?
ReiRud Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Skrevet Juni 14, 2009 18k ved hurtig handel...er flere som lurer på deler hver for seg..
ReiRud Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Skrevet Juni 16, 2009 tar nå imot bud...lyktene og taktrekket er solgt!
Kimmit Racing Skrevet Juni 19, 2009 Skrevet Juni 19, 2009 Komplett turbosett er til salgs nå, turbo og alt utstyr ble demontert i går.Er en Garrett gt2871r med ar0.50 på luft og ar0.63 på eksos. er en skikkelig garrett turbo, ikke kopi garrett...presicion eller hva de kalles.. Pris diskuteres ved hurtig handel. tar det på pm tror jeg pga nok ot i tråden om folk som vil diskutere ting de ikke har peil på mener du at Presicion er kopi turbo???Presicion er Garret turboer som er tjunet opp...så det er ikke noe jalla...er bare bedre enn Garrett
ReiRud Skrevet Juni 19, 2009 Forfatter Skrevet Juni 19, 2009 Komplett turbosett er til salgs nå, turbo og alt utstyr ble demontert i går.Er en Garrett gt2871r med ar0.50 på luft og ar0.63 på eksos. er en skikkelig garrett turbo, ikke kopi garrett...presicion eller hva de kalles.. Pris diskuteres ved hurtig handel. tar det på pm tror jeg pga nok ot i tråden om folk som vil diskutere ting de ikke har peil på mener du at Presicion er kopi turbo???Presicion er Garret turboer som er tjunet opp...så det er ikke noe jalla...er bare bedre enn Garrett ååå..beklager, min feil var en som fortalte meg det..
Kimmit Racing Skrevet Juni 19, 2009 Skrevet Juni 19, 2009 Komplett turbosett er til salgs nå, turbo og alt utstyr ble demontert i går.Er en Garrett gt2871r med ar0.50 på luft og ar0.63 på eksos. er en skikkelig garrett turbo, ikke kopi garrett...presicion eller hva de kalles.. Pris diskuteres ved hurtig handel. tar det på pm tror jeg pga nok ot i tråden om folk som vil diskutere ting de ikke har peil på mener du at Presicion er kopi turbo???Presicion er Garret turboer som er tjunet opp...så det er ikke noe jalla...er bare bedre enn Garrett ååå..beklager, min feil var en som fortalte meg det.. he he:-)det er knall bra turboer:-)du må prøve dem
ReiRud Skrevet Juni 19, 2009 Forfatter Skrevet Juni 19, 2009 skal gjøre det, når jeg blir ferdig med huset drømmer om en sånn motor du skal selge?! s14 turbo
Kimmit Racing Skrevet Juni 19, 2009 Skrevet Juni 19, 2009 skal gjøre det, når jeg blir ferdig med huset drømmer om en sånn motor du skal selge?! s14 turbo er bare og handle..er sjelden dem motorene nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå