RabiezZz Skrevet Mai 20, 2009 Skrevet Mai 20, 2009 når jeg stopper bilen når den er varm og skal starte den igjen etter et par minutter er den nesten umulig og kjøre, går bare på bånd gass eller ikke no gass, og driver å smeller i innsuget. etter 5 min eller no går den plutselig fint igjen og da er den fin til jeg stopper den neste gang.. har målt lamdan mens den er sån og da er det ikke noe variert signal fra den, det kommer når den blir fin igjen..noen som har vært borti samme prob. eller noe lignende..?? har prøvd og bytte lamda, merket ikke noe forskjell. motor er foresten m50b25 u.vanos..
majuz Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Har du sjekket coiler? Der lå iallefall min feil. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=116592&highlight=
bue Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Jeg hadde også slike symptomer på min, men det var kun ved kaldstart. Problemet hos meg lå i luftmengdemåleren, og har ikke vært borti feilen seinere. Det var bare enkelte ganger når den hadde stått en stund den reagerte sånn, tregstartet og hørtes ut som den fikk en altfor fet blanding. Dårlig effekt og smell i eksospotta
RabiezZz Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Skrevet Mai 22, 2009 hey.. er den sånn etter du bytta kamsensor også? hjalp ikke mye..ble bedre noen timer også begynte den igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå