Opticus Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Her er min nye brukte bil, 2006 mod 320d Touring (E91). Har startet med å bytte angeleyes fra gule til hvite led pærer og tenkte jeg kunne legge ut et bilde. bilen er i sparkling grapphite farge tror jeg det het. jeg er glad i å dokumentere med bilder, så det kommer nok noen DIY etterhvert. Dette er min første bmw, også første bilen jeg noen gang har skrudd på, så det blir spennende og sikkert dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E38dreamin Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Tøft!! Og du har en fin innstilling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 kjempe fine biler e91:) grattis med FØRSTE gangs BMW eier og once u gone BMW u never going back bare legg ut bilder av bilen i dagslys og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opticus Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2009 Ja, må komme med noen dagsbilder etterhvert, er så møkkete den bilen nå at mørket gjorde den godt men blir vasket i morgen, får se hva jeg får til da, det er ikke gjort noe spesiellt med den, standard bil med 16" felger(jeg liker bmw original felger ganske godt egentlig) foreløpig oversikt over hva jeg ønsker gjort: -fjerne 320d merket bakpå bilen(såvidt igang, blir ferdig idag) -installere et lydanlegg som fungerer tilfredstillende(er allerede igang) -bytte til chrome CF splitter -bytte til blackline baklykter -få inn noe til å skygge for sola for lille babyen vår baki bilen -vurderer hele tiden om jeg skal ha noen større felger, men komfort står høyt i kurs for kjæresten min, så det tror jeg ikke det blir noe av. -bytte grøftelys til hvitere lys det jeg har gjort: -byttet til led angeleyes(hvite) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tunamgu Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 kan vel ikke kjøre med 16" når du har den fine bilen?du mister ikke komfort når du har original fjær og demper. kjøp disse http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=115639 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opticus Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2009 skitten og deilig fortsatt skitten, men nå med blacklinelykter EDIT: glemte bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 Her er min nye brukte bil, 2006 mod 320d Touring (E91). Har startet med å bytte angeleyes fra gule til hvite led pærer og tenkte jeg kunne legge ut et bilde. bilen er i sparkling grapphite farge tror jeg det het. jeg er glad i å dokumentere med bilder, så det kommer nok noen DIY etterhvert. Dette er min første bmw, også første bilen jeg noen gang har skrudd på, så det blir spennende og sikkert dyrt Se der ja,har bestillt Superwhite lykteringer sett eg og,samt taakelys. Haaper det blir samme resultat som din for det syns eg blei veldig pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå