mr.turbo Skrevet Mai 21, 2009 Skrevet Mai 21, 2009 Hei Folkens! Har en e34 91 525 me automat. Det jeg ønsker er en "guide" eller liste der det står alt man trenger for og kan bygge om til manuell kasse! Har søkt men fant ingen tråder om dette.. Si ifra om noen av dere kanskje har noen av delene også! Takk på forhånd
mr.turbo Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Skrevet Mai 22, 2009 ingen som vet va jeg trenger i allefall ?
AlXz Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Du trenger vel dette.., mulig mer også. - Manuell kasse med fester/oppheng - Slavesylinder (clutchpumpe) til kassa - Pedalkasse - Slanger og div - Clutch - Svinghjul - Mellomaksel Så må du "lure" automatelektronikken til å tro bilen står i et bestemt gir.., N eller P el noe for å kunne starte den.. Det jeg husker i farta..
mr.turbo Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Skrevet Mai 23, 2009 hvilken ledning ? Kan man bruke girkasse ,svinghjul og mellomaksel fra 520 ?
Azeton Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 Det kan du bruke ja, Du kan prøve og PM bimmerlars på forumet. han gjorde det på en 320 vet jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå