Gå til innhold

Ombygging av stereo til e39

Anbefalte innlegg

Hey, tar meg litt tid til å skrive ned noen ord om ombyggingen jeg gjorde i min e39.

Byttet ut orginal skjermen framme (navi) med en Kenwood dnx 2-din.

Byttet også ut orginal høytalerne me DynaBel sett, noe som igrunn fungerer bra=)

j67ly3olgmugp6d6s6ak.jpg

esfdep688p3k1c09n0w2.jpg

q20wjk6stzobg613szqw.jpg

mjsa37vwmubxf3zs1tn1.jpg

Satte inn 2 stk Rockford p3410 pga av at det ikke var bedre plass i kassen jeg hadde bygd. Gjorde vell egentlig en feil bygde kasse først, og fant subber etterpå. Men det fungere fint..

Har også satt inn to Harmon Cardon forsterkere, en som driver frontsettet og en til subbene. Dette er noe jeg absolutt kan anbefale=)

7rnpvsr77rtxrjwk1w8e.jpg

rbtqp6jt9njb07ncdk8n.jpg

wou1y2mrhakp9tqmqnh8.jpg

al6dz5xqqp1l0pymico0.jpg

Og sist men ikke minst, man får fram reservehjulet uten problem=)

Har sjekket det, uten å demontere en eneste kabel, får man ut dekket på ca 2 min fra man starter ved førerdøren:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, ser bra ut. Får jo fortsatt inn barnevogn der. Noe av grunnen til at jeg ikke har montert nytt anlegg i min :oops:

Er faktisk første gangen jeg bygger anlegg selv.. Så det er en stor start for meg iallefall.. Bygde kassen, så den brukte 25 cm av bagasjerommet i lengde..

Passer perfekt med trekket i bagasjerommet, så ingen ser hva som er der osv..=) Har testet med barnevogn.. Og 4re bægger:P Hehe, ikke noe stress.. Så nå blir det hel lakkering og senkesett:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...