kanakas Skrevet Mai 21, 2009 Skrevet Mai 21, 2009 Tenkte å bygge meg gobil jeg og har foreløpig en pill rotten 92mod e34 525ia å en relativt bra 88mod e34 520ia problemene med bilene er at karosseriet på 525en er gjennomrustet fra ende til annen men motoren er temmelig bra. på 520en er karosseriet i rimelig stand men motor er ubrukelig... mine tanker om prosjektet er å ribbe 525en til minste skrue å kaste skrotten (ev kappe av karosseristål jeg kan bruke). 520en har jeg lyst å ribbe helt for å pusse, rustsveise og lakke til slutt. i 520en står det nå en m20b20 jeg har lyst å sette i m50b25 (med visse modifikasjoner når det smiler litt mer på økonomi fronten:P ) som står i den andre. vil jeg møte mye problemer ved å gjøre dette? holder på med en blogg på prosjektet vist noen har lyst å komentere inleggene mine der er jeg veldig takknemlig for all hjelp bilder kommer så fort jeg har kjøpt meg kamera med noen lunde kvalitet Sjekk ut blogg her http://www.prosjekte34.blogspot.com/
axor Skrevet Mai 21, 2009 Skrevet Mai 21, 2009 er usikker på hva som må over fra den 2,5 literen, men regner med du i tillegg til bloggen oppdaterer denne tråden ?
kanakas Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Skrevet Mai 21, 2009 det meste blir oppdatert her kommer til å ta vare på alt (utenom "rammen" på 525en) til prosjektet er ferdig, bloggen er bare for å ha full frihet til å redigere selv. men kan ta litt tid mellom hver gang det skjer noe... er i militæret for tiden så får bare gjort ting når jeg har perm.
kanakas Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Skrevet Mai 29, 2009 går m50b25 toppen overens med m52b25 blokken? ettersom hva jeg har fått med meg så skal m52 blokken være av aluminium å ha underspyling? å vil det ev bremse meg med m52b25 toppen med tanke på dette vanos greiene? har hørt det skaper komplikasjoner ved bruk av pustehjelp?
kanakas Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Skrevet Juli 24, 2009 vil jeg ødelegge noe om jeg vasker motordeler med diesel?
Sleipastinj Skrevet August 13, 2009 Skrevet August 13, 2009 Tror ikke det vil ødelegge noe. men du kan jo være fornuftig i hvilket motordeler du vasker med det:=) Har foresten en Automat girkasse til de bilene om du er intrisert =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå