Gå til innhold

photowerkz sine bilder


Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 820
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kom på at det var år og dag siden jeg hadde tatt noen foto's på natta, så dro ut med audi'n en tur. Syns det er litt gøy og ha bilder av de forskjellige bilene jeg har hatt på like steder, så jeg dro ut med tanke på og "gjenskape" dette bilde jeg tok for noen år siden (med ett kompakt kamera):

august03.jpg

Og tok dette av a4'en:

audi05w.jpg

Og for de som har helt hengt seg opp i HDR og tror at alt er HDR :roll: Det er ikke noe HDR i dette bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Liten status update..

Kommer til og fotografere breitbau og vertu sine e36, men etter det så vet jeg ikke om jeg gidder så veldig mye mer. Har fått litt nok av alle som vil så gjerne, men aldri får ut finger'n :roll:

Satte meg ned med noen red bull & vikingfjord (mmm-mmmh!) i går kveld og lekte med litt med ett "gammelt" bilde i stedet for. Det er bilen til "BMW E93, nå E63:-)", men både selve bilde og bilen har blitt redigert litt :)

bmw6303w.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten status update..

Kommer til og fotografere breitbau og vertu sine e36, men etter det så vet jeg ikke om jeg gidder så veldig mye mer. Har fått litt nok av alle som vil så gjerne, men aldri får ut finger'n :roll:

Satte meg ned med noen red bull & vikingfjord (mmm-mmmh!) i går kveld og lekte med litt med ett "gammelt" bilde i stedet for. Det er bilen til "BMW E93, nå E63:-)", men både selve bilde og bilen har blitt redigert litt :)

bmw6303w.jpg

Veldig (!) bra bilder! Er det Kolsåstoppen vi ser i bakgrunnen? Når bilen min blir mer å se på, så tar jeg gjerne kontakt med deg om noen bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...