Gå til innhold

photowerkz sine bilder


Anbefalte innlegg

  • Svar 820
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Thank you :)

Følte meg rimelig genial når jeg tok dette:

audi6w.jpg

:D

Men kansje litt mindre genial når man kan se kamera og stativ i gjennskinnet av bilen...

Men nå skal det også nevnes att det var det eneste jeg klarte å sette fingeren på :D

Feete bilder du tar. Pøs på med flere bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thank you :)

Følte meg rimelig genial når jeg tok dette:

audi6w.jpg

:D

Men kansje litt mindre genial når man kan se kamera og stativ i gjennskinnet av bilen...

Men nå skal det også nevnes att det var det eneste jeg klarte å sette fingeren på :D

Feete bilder du tar. Pøs på med flere bilder!

hadde det blitt brukt polariseringsfilter,kunne det ha vært borte :)

får bort det meste av slike skygger med det

speilbilder av folk på bilder av bil,ødelegger en god del

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger dette bildet altså! Har det som bakgrunnsbilde både på jobb-pc`n og hjemme-pc`n:-) Er meget fornøyd med bildene som du har tatt av Audien vår Marius!!!!

Bra, da var det ikke en bortkastet tur uansett om det ikke blir noen flere bilder (som det blir :D)

Du får sende meg en mail eller noe hvis du vil ha i en annen oppløsning, uten ramme rundt, full størrelse for utskrifter eller hva du måtte ønske :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde det blitt brukt polariseringsfilter,kunne det ha vært borte :)

får bort det meste av slike skygger med det

speilbilder av folk på bilder av bil,ødelegger en god del

Det verste er at jeg har det dyreste polariseringsfilteret HOYA lager liggende, men har ikke fåt fingeren ut og testet det. Nye ting er farlig osv osv :wink: Skulle egentlig bruke det når jeg fotograferte a8'en nå sist, men da klarte jeg rett og slett å glemme det hjemme :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde det blitt brukt polariseringsfilter,kunne det ha vært borte :)

får bort det meste av slike skygger med det

speilbilder av folk på bilder av bil,ødelegger en god del

Det verste er at jeg har det dyreste polariseringsfilteret HOYA lager liggende, men har ikke fåt fingeren ut og testet det. Nye ting er farlig osv osv :wink: Skulle egentlig bruke det når jeg fotograferte a8'en nå sist, men da klarte jeg rett og slett å glemme det hjemme :roll:

okei,hehe..

anbefaler å bruke det ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger dette bildet altså! Har det som bakgrunnsbilde både på jobb-pc`n og hjemme-pc`n:-) Er meget fornøyd med bildene som du har tatt av Audien vår Marius!!!!

Bra, da var det ikke en bortkastet tur uansett om det ikke blir noen flere bilder (som det blir :D)

Du får sende meg en mail eller noe hvis du vil ha i en annen oppløsning, uten ramme rundt, full størrelse for utskrifter eller hva du måtte ønske :wink:

Jeg er veldig fornøyd med slik bildene er nå jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...