Spiritus Sancti Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 Selger noen 17" hjul jeg har liggende.. Alle er hele og fine, klarlakk som har skalla av på noen av de, ingen alvorlig kantkjøring. Nesten nye dekk. Kom med bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 Hvilke dekk er på de, og inpress og bredde på felgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 Minstepris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2009 Hvilke dekk er på de, og inpress og bredde på felgen? Bredde er vel 8,5, Innpresset er jeg ikke sikker på, men de er til e36. Dekka er jeg ikke sikker på, kan sjekke når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2009 Minstepris? 4000 tenkte jeg. Har ikke behov for å selge de for mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 Fant du ut av hva slaks dekk som sto på eller? (på mønstret ligna de dunlop dekkene jeg har nå som jeg egentlig er fornøyd med men de er utslitt). Og hvor lenge har de liggi (vil jo ikke ha gamle dekk som har blitt harde) ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2009 Interstate Sportix eller noe sånt sto det på de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2009 Bump, trenger disse hjula i teknisk, men etter 24 juni er de til salgs igjen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2009 Bump.. 6-7 mm spor igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpinweissE36 Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 har du noe bilde av de på bilen? er veldig intr. i felgene...bor i Holmestrand.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpinweissE36 Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 kan hente de for 3500,- hvis det er greit? men jeg har desverre ikke anledning å hente de før 31.juli pga jobb osv..går det greit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2009 Ok, det er i orden. Passer meg utmerket egentlig. Iom at jeg drar til syden i natt og er hjemme 31:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå