fuli89 Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 Hvor store er høytalerne i dashbordet på bmw e34 92 mod???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 Er diskanthøgtalere. (iallefall i min bil) Dei er på ca 1". So har du 5 1/4" ved sparkepanel. (kan forholdsvis lett bytte til 6,5" der) So du kjøper eit komponentsett når du skal byte høgtalere framme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reaction Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 hatt hylla di er det også 5.25 : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 Litt ot, men er det mye jobb å sette inn 6,5" i kickpanel og hattehylle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 I kickpanel går det greit å montere 6,5" (har gjort det sjøl) Blir nok ein del problemer med å montere 6.5" bak. (eg har ikkje høgtalere bak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerErik Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 Jeg har 6,5" bak i min, går helt fint bare de ikke bygger for mye, må også kanskje ta vekk litt av isolasjoen under. Mine heter MTX Thunder. Måtte lage nye plater til å feste de med da de orginale ikke har hullet på den dypeste plassen. Kan ta bilder hvis det er interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 jeg har 2x 10" i hattehylla, men da ikke i org høla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Jeg har 6,5" bak i min, går helt fint bare de ikke bygger for mye, må også kanskje ta vekk litt av isolasjoen under. Mine heter MTX Thunder. Måtte lage nye plater til å feste de med da de orginale ikke har hullet på den dypeste plassen.Kan ta bilder hvis det er interessant. Sorry at jeg stjeler posten din fuli Men bilder hadde vært utrolig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 I kickpanel går det greit å montere 6,5" (har gjort det sjøl) Blir nok ein del problemer med å montere 6.5" bak. (eg har ikkje høgtalere bak) Egentlig ikke; http://www.transmedia.mystore.no/ds_pro ... cts_id/641 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 men du spurte om dashen, og med bittelitt modding så går d fint med 3" mellomtone, går med 4" også men da må man modde litt mer, men ikke noe problem med noen av elementene, dette er om man vil ha et 3 veis system Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå