OverKill Skrevet Mai 21, 2009 Skrevet Mai 21, 2009 P.G.A. forandring i planene selges dette: http://www.bsmotor.com/index.php?page=bse-ems Inneholder: -ECU'en -Ledningsnett (til m20) -Triggerhjul m/ hall-giver -Map-sensor -Vann-temp, luft-temp. + div. andre sensorer -Bruksanvising Er satt opp til 12 dyser, men ikke noe problem å koble om ledningsnettet og fjerne dem du ikke trenger. Prisantydning: 4500 kr.
e30lars Skrevet Juni 10, 2009 Skrevet Juni 10, 2009 er ikke det sprutet som er det samme som MS ? eller er jeg helt på jordet nå `?
TOREBMW Skrevet Juni 10, 2009 Skrevet Juni 10, 2009 er ikke det sprutet som er det samme som MS ?eller er jeg helt på jordet nå `? du er ganske langt utpå jordet ja . bs spruter lagde borger strand tidligere. ms=mega squirt
OverKill Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Skrevet Juni 10, 2009 er ikke det sprutet som er det samme som MS ?eller er jeg helt på jordet nå `? du er ganske langt utpå jordet ja . bs spruter lagde borger strand tidligere. ms=mega squirt Som TOREBMW sier... Er nå SOLGT...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå