Eaglehrt Skrevet Mai 21, 2009 Skrevet Mai 21, 2009 Heisann, jeg skal bytte toppen på min e30 320, og lurte på om noen har gjort det før og kan gi ett par hint og tips, samt om noen vet hvilken pakningssilikon/sement/what som skal brukes. Har en mekanikervenn som skal hjelpe meg med det, men hadde vært greit om en med mer erfaring på gammal BMW kunne delt litt ekspertise. På forhånd takk.
|Ole| Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 pakningssilikon? du bruker berre original pakning og originale strekk bolter... ledningsnettet er veldi enkelt, merk det så du ikkje blir usikker sjølv om det passer en plass
Bimmerlars Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Kjøp et slipesett og topplokksbolter. Ikke bare toppakning.
Eaglehrt Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Skrevet Mai 22, 2009 Ja, burde kanskje nevnt i første post, men har ny topp, nytt pakningssett, nye strekkbolter, reim og strammehjul.
Bimmerlars Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Da høres det ut som det er bare å skru! Vannpumpa er i orden? Så ikke de kveller kort tid etterpå og enda en topp må handles...
E36Cab1 Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Står vannpumpa på registeret skal denne i likhet med strammehjul og løpehjul normalt skiftes hver gang det er reg.reim bytte etter intervaller.
Bimmerlars Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Tror denne har vannpumpa på viftereima. Der viskosevifta er skrudd fast.
|Ole| Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Tror denne har vannpumpa på viftereima. Der viskosevifta er skrudd fast. Det stemmer
Eaglehrt Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Skrevet Mai 22, 2009 vel, har jo den også Så satser på at problemer ikke kommer tilbake.. Viskosekobling og vanntemp-føler er også ny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå