h.kronberget Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Hallo. som emnefeltet sier vurderer jeg og kjøpe meg en e34, 540 stasjonsvogn. hva bør jeg være obs på når det gjelder denne bilen? alt er av interesse
axor Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 her kan du se endel viktige saker om e34 http://www.autopower.se/begagnatguiden/e34beg.asp
hansol123 Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 er vel 2 ting som er viktig å skjekke på disse. første er at oljepump løsner. boltene skrur seg ut og havner nede på bunnpanna. feil nr 2 er litt være. er noen plastkuler i ventilhuset på girkassa som blir utslitt. på linken til axor kan du se hvordan man skal ordne dette. når du drar og ser på bilen vær obs på om bilen girer rart og ofte. kan tyde på at ventilkassa må ned. disse motorne er vel laga med nikasil legering, kan være lurt å få dette skjekka. hvis bilen har dårlig komp og er tungstarta kan det være dette. det som skjer er at øvre del av sylindervegen blir ødelagt hvis bilen har kjørt på dårlig bensin.
h.kronberget Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Skrevet Mai 22, 2009 hvor mye koster det å få bytta de plastkulene på et verksted da tro? eller er det slik man bør greie selv etter noen timer med banning og sverting? bilen har gått 207 000 og ser egentlig bra ut. var litt rust nede på framskjermene bak hjulan. ellers ingenting av betydning som jeg kunne se. automatkassa gira helt greit etter mitt syn er det no annet som bruker på og bli ødelagt da?
axor Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 hmm nederst på dørene, har det en tendens til og ruste, bakom lista som er der, dreneringskanalene går tette..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå