gisse Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 har alt som trengs. er bare og komme med bud. på alt samlett. eller om noen har en 3.2 liter med understell kan det gå med byte. seff en go del peng fra min side.
NoName Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 tilstand på motor,gear og drivverk ? kor langt den har gått ? bilder?
gisse Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Skrevet Mai 24, 2009 ca 240km fast og fin. bilen har hatt servis helt opp til nå. med olje og alt. så motor og gear er tatt godt vare på. merkes bare man vrir rundt nøylen og hører at den sviver helt nydelig. hører bare vifta på motoren nest. når den står stille
gisse Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Skrevet Mai 24, 2009 bor i mandals området. ser for meg rundt 25k for alt. med understell og diff radiator. stikkakslinger hjerne osv.
gisse Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Skrevet Mai 25, 2009 ja kom med bud. men som jeg skrev så er jeg mest intr i og bytte med m3 3.2l med penger imelom
gisse Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Skrevet Mai 25, 2009 men om noen kommer med bud så er jeg gla for det og. har en motor på gang så hadde vært greit og fått solgt dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå