Sjøbuse Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 har satt inn hatthylle med gardin bak. men skjønner ikke helt hvordan den skal kobbles for at den skal virke. fra gardina bak kommer det 2 ledninger. en svart og en blå. i bryteren er det 5 ledninger. men hvem skal hvor? tenkte og kobble meg på setevarmer bryteren. men der er kun 2 ledninger like. det er brun med svart stripe og lilla med rød stripe. når de kobbles får jeg lys i bryteren. da har jeg 3 ledninger til. gardina har svart og blå ledninger. bryteren har en hvit. en gul og en lilla medgule prikker.. noen som vet hvem av de som skal hvor? ifølge denne DIYen http://www.bimmerboard.com/forums/posts/33378 er det hvit og gul ledning i gardina. det har ikke jeg. men jeg har hvit og gull ledning i bryteren. og hvor skal den lilla ledningen med gule prikker? noen som vet hva som skal hvor for at gardina skal funke?
tomerikk Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 Det er lettere å koble etter pinnenr. på kontaktene: pinne nr 1 er lik på begge (lysmodul) Pinne nr. 3 på setevarme kobles til nr. 4 på ny bryter ( sikring) Pinne 4 på setevarme til nr. 5 på ny bryter (jord) De to siste er til gardin: pinne 3 på bryter til pinne 3 på gardin og nr. 6 på bryter til nr. 1 på gardin.
tomerikk Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 Det får du nok til. pin.nr. er merket på forsiden av kontaktene,innstøpt i plasten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå