-2r Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 Noen som har demontert og montert denne med hell? Hvordan i så fall? Ser det er to små skiver som må presses ut for å løsne dekselet, noen som har noen tips på hva en kan bruke for å få løsna disse? (Satans trangt )
bjalle Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 ta vekk de to skivene (taggene) under med en skarp kniv eller lignende,varm opp med en hårføner og bryt forsiktig av dekselet med ett stort skrujern eller smørkniv,dekselet sitter festet med lim men går å få løsnet med litt tolmodighet,ellers må du demontere hele underdelen på dashbordet på høyre side for å få ut hele ramma den sitter i og det tar for lang tid.
-2r Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Skrevet Mai 23, 2009 Ok. Skal prøve imorra. Hvordan er det å montere dette igjen da mtp skiver og lim? Ser for meg at de skivene kan bli ødelagte?
bjalle Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 Skivene blir ødelagte ja,jeg limte dekselet på igjen med silikon på tube,tok en trelist mot setet som press mens det tørket,silikon går å løsne igjen hvis det blir aktuellt.sikkert andre måter å feste på også muligens sterk dobbelsidig teip
-2r Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Skrevet Mai 24, 2009 Fikk av skivene etter litt om og men, godt ispedd med bannskap. Måtte til med elektro-skrujern, tapetkniv og smørkniv for å få løs de j*** skivene. Skivene ble ikke nevneverdig ødelagte, så skal se om de funker å bruke opp igjen når jeg får listene tilbake fra lakk. Lista mi var ikke limt fast, så fikk dessverre ikke bruk for konas hårføner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå