///M3-cab Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 Selger vår potente M20 motor: Botten: Borret 1 overdim. Diesel oljepumpe. Stødgördel. ARP. Smidd dieselveiv (2,7 L). Sten Parner H profil råder. JE stempler. O ringet. Lettet svinghjul. Alt er vektjustert og ballansert. Topp: Sveiset vannkanaler. Planet. Portet. Race ventiler. Z45 kam. Dblias kamhjul. Nuke fuelrail. 900 ccm dyser. Garret Gt40 turbo. med veldig fint grenrør og downpipe. Kan også selges med Ms sprut, bredbåndslambda, 2 bosh 044 pumper, 1 stk walbro pumpe, Catch tank, BTR, Fuelcell, 2 stk store IC, trykkrør, samco, 60mm dump, 50mm wastegate 3 MDS dobble coiler, alt av foringer(Powerflex) Grom drivlinje: Sacs trykkplate 4 pucks clutch ZF diesel girkasse M5 diff med sviktstålakslinger. Kan også selge 2 stk kevlarstoler OMP, med 6punkts beler. Motoren er sammenskrudd med moment (bare og slippe nedi bil) Chassi kan også selges. Kan selges som en pakke for deg som vil ha en lett vei til en grom motor og skuddsikkert drivverk. (komplett pakke) Pris? Tja... Gi bud. Selges pga overgang til annet leketøy.
tmp Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=40348 Dette selges...
Alecken Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 Pris på motor uten turbopakken? Er det da bare en klar 2.7 sugis? Lurer også på prisen på stoler. Bilder er også kjekt;)
Flatshift Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 Hei. hvor mye for m5 diffen? er den i bra stand? passer denna m50b25 e34 bakstilling?
tmp Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 Stolene med feste, 2500,-, passer rett i e30. 3200.- med belter. Motoren er helt klart beregnet for turbo, og har komp deretter, så noe bra sugemotor vil jeg ikke si at det er. Pris uten turbosett, 50000,-, 60000.- med turbosettet. M5 diff, uten sviktstålakslinger, 6500,-, med akslinger og ett sett orginale m5 akslinger\endeledd og bærearmer, 10000,-
linren Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 Kan legge til at dette er motor som tåler mange,mange hundre hester
///M3-cab Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Skrevet Mai 24, 2009 Ingen som er intressert i grom motor med gromt drivverk?
Fixfax Skrevet Mai 25, 2009 Skrevet Mai 25, 2009 Hadde jeg ikke starta og bygge selv hadde jeg tatt den, dette er billig, tåler nok en del hk denne. Går ut ifra at den er serriøst bygd, siden den er etter boka
///M3-cab Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Skrevet Mai 25, 2009 Dette er seriøst bygd. Ikke spart på noe!
Fixfax Skrevet Mai 25, 2009 Skrevet Mai 25, 2009 Etter boka, tror man kan få noen fine bremsinger med denne, selger du under selvkost?
tmp Skrevet Mai 25, 2009 Skrevet Mai 25, 2009 Selger langt under selvkost, og ikke minst, har vi jobba gratis i mange timer..hehe Brukt en god del kroner i arbeid i blokk og topp også, som sveising av topp, planing, porting osv osv
///M3-cab Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Skrevet Mai 25, 2009 +Balansering, vektjustering, borring og honing osv.. Grenrøret er bygget av en svenske som har kjørt 9,8sek 402meter med samme turbo som vi har. men dårligere motor. Somsagt ikke bremset, men lukter 600 hk med denne motoren. Ellers så er drivlinjen satt sammen med resept fra svenske PPF. Sitat fra Bäckis om drivlinja: Med bara drivaxlar så håller det självklart bättre, och E30 bakvagnen håller ju vettigt original. Det här handlar om grejor som ska hålla för +700hk och hårdkörning 7 dagar i veckan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå