323tic Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Bilen er solgt. Selger min 323ti pga behov for større bil. Bilen er i bra stand og selges med tilstandsrapport. Dette er en morsom bil det ikke finnes så mange av. Bilen er ny i norge og er ikke ombygget, men original. Bilen står i Porsgrunn. Kom gjerne med bud Detaljer og flere bilder finnes i annonsen på finn: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17705841 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 enda et eksempel på at en velstelt sekser holder evig. Mulighet for tilstandsrapport? tror det er en fordel for å bevise bilens gode stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
323tic Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2009 Ja, det er mulighet for å gjennomføre en tilstandsrapport. Jeg utførte en slik da jeg kjøpte bilen i november 2007 hos Motor technik. Er du interessert, eller var det et tips for å dokumentere tilstand? I tilfelle det skal utføres en tilstandsrapport, er det noen som har noe formening om hvor det er best å gjøre det? Tenker da spesielt NAF i forhold til bmw verksted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 Er du interessert, eller var det et tips for å dokumentere tilstand?I tilfelle det skal utføres en tilstandsrapport, er det noen som har noe formening om hvor det er best å gjøre det? Tenker da spesielt NAF i forhold til bmw verksted. Hehe, er nok mer som et tips. NAF er vel mer generelle og kanskje litt mer omfattende. BMW merkeverksted har vel lettere for peke ut de viktige sjekkpunktene og kunne gi deg en mer spesifikk tilbakemelding. Vanskelig å forklare, men er nok forskjell. Personlig ville jeg valgt BMW. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 Jeg er interessert, så jeg ønsker å vite tilstanden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
323tic Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2009 Jeg er interessert, så jeg ønsker å vite tilstanden Jeg skal få bestilt en tilstandsrapport hos Motor technik i dag, skal legge inn en ny melding når jeg vet når de har tid til å gjennomføre denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
323tic Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2009 Satser på at tips og ønske om tilstandsrapport reduserer skepsisen til km stand. Motor technik vil utføre tilstandsrapport på bilen onsdag 3/6. Interesserte oppfordres til å se / prøve bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
323tic Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2009 bump - ny pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
323tic Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2009 I dag er det utført tilstandsrapport på bilen. Alt er er sånn det skal være med det aller meste. Et par kommentarer var det, men ingen er av alvorlig art: * Liten slark i bærekule h+v forran (ble kommentert at denne er veldig liten, og dette ikke merkes ved kjøring) * Noe "svetting" fra toppdekselpakning. * Noe "svetting" fra bakkant girkasse. (ble kommentert at det var skrevet "svetting" fordi man så vidt fikk noe på fingeren når man strøk over) * Liten lekkasje fra ekspansjonstank på radiator. * Noe rust på innsiden av bremseskiver forran og bak. Eller var alt OK i følge Motor Technik. Det ble forøvrik også kommentert at bilen var tight og fin. Er du interessert i noe som går bra til en fornuftig pris, er dette rette bilen. Tror du skal lete lenge etter mer kjøreglede for pengene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
323tic Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
323tic Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2009 bump - bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
323tic Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
323tic Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
323tic Skrevet Juni 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2009 bump - ny pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg