Rogeren Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 Har en 93 e34 touring, uten motor, gir og eksosanlegg. Bilen har svart sportskinnint, som jeg tror kan bli meget pent med vask og rens. Bilen har en del utstyr som: kjørecomp (stor), checkkontroll, elektrisk teleskopratt, 4xel.vindu, cruisekontroll, asc antispinn, hundegitter (som rulles sammen og henger bakpå setene, 60/40 delt baksete med nedfellbart armlene, IKKE takluke®, automatisk klima, skinnratt med airbag, std 4-eket, litt "slapp" i sømmen midt oppe. Nivåreg på bilen, ikk esett så nøye, men demperne ser tette ut...!
Rogeren Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Skrevet Mai 23, 2009 Som en fotnote...: Interiør, og alt inni bilen er meget skittent... Det trenger en grundig vask/rens og behandling... Teppet er fullt i sand og støv, men ser ut som om det er ganske helt, og kan kanskje bli bra?
Rogeren Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Skrevet Mai 24, 2009 aner ikke hvordan det er å demontere ledningsnettet... vet du? Ellers... bud...
///MPower Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 har du utetemp sensor? har du et nr eg kan nå deg på så kan eg hente imorgen hvis du har
mrbatnes Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 aner ikke hvordan det er å demontere ledningsnettet... vet du?Ellers... bud... bruker å være ganske plug and play på sånt. ledningen bruker å bare ligge løst inni dasjen. men må gjør litt reserch på det..
Rogeren Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Skrevet Mai 25, 2009 Hvor mye for bak akselen? litt usikker... bud? en tusing? uten diff...?
Ripper87 Skrevet Mai 25, 2009 Skrevet Mai 25, 2009 er int i frontfanger å bak fanger om den passer på sedan?? noen som vet det med sikkerhet. men pris du vil ha med å uten bak fanger da
Rogeren Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Skrevet Mai 25, 2009 i følge www.bmwfans.info er det samme fanger bak og... pris? hmm... bud?
perspelmann Skrevet Mai 25, 2009 Skrevet Mai 25, 2009 Hmm, trenger den visst de e diff.. Men høyre grøftlys? Hvor mye?
Ripper87 Skrevet Mai 25, 2009 Skrevet Mai 25, 2009 jeg trenger ikke tåkelys så de kan du selge utenom. vel er ikke sikker jeg på hva jeg ska by ser de ligger på ca tuising for vær på koed 1500 for begge da? + frakt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå