Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, kjøpte meg en e32 730ia 87mod for en liten måned siden, med sine småfeil på og lurte på om noen her kunne hjelpe meg..

1: forget about it!

2: OBC (liten) er død(?), har bytta lyspærer i den, men fremdeles null liv i den..

3: Får kun varmluft, eneste plassen det kommer kaldluft, er bake! Er varmluft overalt ellers fremme..

26052009583k.jpg

Håper det er noen her som kan hjelpe!

Skrevet

At du kun får varmluft: Tror det er magnetventlien forran som kanskje har streika, er ikke unormalt at den ruster fast i en posisjon. Det ender bestandig med at du kun får varmluft. At det kommer kaldluft ut bake er fordi det er kun kaldluftsdyser og de påvirkes ikke av varmeelementet forran.

Den kan du forøverig prøve å reparere ved å skru den ut og se om stemplet har rustet fast.

OBC: Er ikke bare en kabel som har falt av? Prøv å dra ut cd-spilleren og se bakom der at alle kablene er på plass.

Skrevet

Ok, får vel prøve å ta meg et skippertak en dag å få sett på dette, hadde vært LITT greit med kaldluft til sommern...

Takker for svar!

• 3 weeks later...
Skrevet

har sjekket magnetventilene, disse "gikk" ettersom jeg justerte på kjøle/varme... men det virket som at disse var løse, så må nok kjøpe meg nye, noen som vet hvor man kan få tak i dette? evt brukt ?

• 6 years later...
Skrevet

Heisann :) gammel tråd men tenkte jeg skulle vise deg gamle bilen din slik den så ut før jeg solgte den i 2012. :)

byttet forøvrig alt av slitedeler understellet på på bilen, overhalte toppen med ny kam og løftere, bilen hadde ingen feil når den ble solgt 

post-87605-0-68591700-1451936860_thumb.j

post-87605-0-49473700-1451936863_thumb.j

post-87605-0-95125600-1451936884_thumb.j

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...