Gå til innhold

Bærearmsforinger, hjelp til å finne rett del, siste side.:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du ikke en presse vil jeg tro den er vanskelig å bytte. Husker jeg prøvde meg på den operasjonen en gang, men skrudde det sammen å sendte det til et verksted med rett verktøy.

Skrevet

så en DIY på bmwdiy.com, der hadde han borret ut gummien og saget over metallringen med en stikksag etterpå men han hadde brukt en god stund og mye banning.. mye koster det å bytte på verksted da?

Skrevet

Det er veldig fort gjort med rette utstyret. Hadde sendt det bort til noen med utstyr. Se om gummien har sluppet fra alubiten som den er vulka fast på. Og se om den er veldig slapp når du bøyer på armen

Skrevet

sjekket pris på skifte av foringene på verksted i dag, de skulle ha 3500 inkl mva for begge sider. Men de mente jeg kunne klage på den 4-hjulskontrollen jeg var på, for de mente at verkstedet burde ha sett at foringen var utslitt da de utførte kontrollen. Kan jeg kreve å få utført ny kontroll da? Han på det andre verkstedet mente jeg kunne kreve å få skiftet foringene, men det høres jo litt usannsynlig ut synes jeg...? Kan hende jeg kan skifte foringene selv, også få gratis ny 4-hjulskontroll da?

Skrevet
bare og demontere armen, fyre opp gassbrenner, og grille.:)

helt enig. har gjort det selv.var gjort på 10 min :wink: bare å varme godt

på utsiden å legg på et rør som er ca like stor som foringen å slå den ut :)

Skrevet

Spørs hva du sa når du leverte bilen. Sa du at du bare skal ha vinkla rett så gikk de kanskje ikke over bilen. Leverer du bilen for en helt ordinær kontroll skal for og bakstilling gåes fullstendig over. Hvis ikke er kontrollen bortkasta. Platene for spissingsjustering sitter i de foringene du skal skifte, så sløvt å ikke se det..

Skrevet

lett å røske ned bærearmen, kan love deg det er verdt arbeidet når du skal ha av foringene ;-9

ang skrustikke til å presse foring, min knakk :-s men det tok 10 min å presse inn foringene med ei presse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...