-Marius- Skrevet Mai 26, 2009 Skrevet Mai 26, 2009 Sett i powerflex. Enkelt å montere og trenger ikke presse.
Bimmerlars Skrevet Mai 26, 2009 Skrevet Mai 26, 2009 Tror ikke jeg ville montert exentriske m3 foringer i dette tilfellet Kjøp powerflex ja. Mye lettere å sette i. Har du tilgang på en luftmeisel (claes olson har det f. eks. Billig) så durer du bare ut den gamle foringen og presser i den nye i powerflex som er i tre deler og kjempe lett å montere. Bare slipp bærearmen ned slik at du kommer til. Ikke ta den helt av. De tre boltene på plata den er festet i altså. Mulig du må løsne holderen for bremserøret også, da får du det litt lenger ned.
///Mysild Skrevet Mai 26, 2009 Skrevet Mai 26, 2009 Tror ikke jeg ville montert exentriske m3 foringer i dette tilfellet Kjøp powerflex ja. Mye lettere å sette i. Har du tilgang på en luftmeisel (claes olson har det f. eks. Billig) så durer du bare ut den gamle foringen og presser i den nye i powerflex som er i tre deler og kjempe lett å montere. Bare slipp bærearmen ned slik at du kommer til. Ikke ta den helt av. De tre boltene på plata den er festet i altså. Mulig du må løsne holderen for bremserøret også, da får du det litt lenger ned. lol! epic feilpost!
jensemann23 Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Skrevet Mai 26, 2009 Har ikke luftmeisel, men så et sted at gassbrenner og stikksag funker.. ? Og powerflex trenger jeg ikke noe presse for å få i?
jensemann23 Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Skrevet Mai 26, 2009 Er det disse foringene jeg skal ha?? Står ikke noe forklaring på Schmiedmann. Håper på kjapt svar så jeg kan bestille:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå