AlXz Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 Har en e36 bakstilling liggende løst. Den er komplett med diff og alt.., men trenger noen tips for å få skrudd løs drivakslene.. Hadde bakstillinga fortsatt sittet på bil kunne jeg brukt brekket til å låse nava med for å løsne de ytre skruene til drivakslene.., men nå er ikke det mulig Noen tips? Skruene som er skrudd fra drivaksler til diff er greie å løsne om jeg holder igjen de ytre mutterne på hver side.., men disse mutterne er vel vanskelig å løsne etterpå da ? Takker!
AlXz Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Skrevet Mai 24, 2009 Trippe opp brekket maks og muttertrekker? Nettop det jeg ikke kan.. Som jeg skrev, så er bakstillinga løs.. vaierne er kuttet, og har ikke noe måte å stramme dem på..
Ullsokk Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 Funker å bruke en E12 fastnøkkel, og gi den et kakk med hammer. Pleier som regel å løsne da.
tomerikk Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 Sett inn to hjulbolter og hold igjen med f.ex. en dekkspak mellom de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå