DanielMK Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 Er på veg m5 bakfanger og m5 spegl ifrå gsbildeler til min 523i e39 1996 mod. Er det nooooen som hadde orka og har tid til å lage ein kjapp guide til meg, korleis eg må ta av, og monterer nye speglene og bakfangeren ? (hadde hjupet meg myyye ) Står originale spegl på bilen (firkanta klossene), og bakfangeren er også original, med avtakbart hengerfeste.. bilde: Tusen takk om noen med meir erfaring enn meg gidder å lage ein beskrivelse.. ! =) Daniel
Jan Tore Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 Sånn jeg fant det ut var egentlig bare å leite etter fester/skruer å pelle det fra hverandre. Speilene er to skruer på innsiden av døra under ett deksel. Fangeren er så vidt jeg husker skruer bakunder den, samt at min var nagla fast helt i enden mot hjulbuene.
DanielMK Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Skrevet Mai 25, 2009 Oki, ja, men vil ikkje ødelegge noko.. F.eks dekslene til speglene på innsida av døra, korleis får man av dei uten å knekke noko , osv ? Ingen som har ein meir detaljert "brukermanual" for å bytte ut bakfangeren og speglene =) ?
Sharif Skrevet Mai 25, 2009 Skrevet Mai 25, 2009 Kjøp Haynes boken på biltema, vil mene det skal stå der.
Gunnar Skrevet Mai 25, 2009 Skrevet Mai 25, 2009 http://www.bmwtips.com/ -> Tips & tricks Eventuelt også www.bmwe38.org - mye går igjen på E39. Speilene er nok likt, mener dekselet skyves oppover. Har gjort det på min, var ikke noen big deal.
DanielMK Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Skrevet Mai 25, 2009 Oki, takker! Får vel berre prøve meg fram .
///stian Skrevet Mai 25, 2009 Skrevet Mai 25, 2009 Du må av med dørtrekke for å få montert speila, bare husk 3 ting. Ver forsiktig me kontaktane. Legg pakningen/gummilist fint inntil Sjekk at EL. funksjonene funker i dem FØR du monterer dørtrekke
DanielMK Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Skrevet Mai 25, 2009 Ok.. ein ting.. speglene eg bestilte er uten regulering innen ifrå bilen, men med varme . Original spegla er omvendt, dei er MED regulering, men uten varme.. Korleis skal eg få dette til ?
DanielMK Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Skrevet Juni 30, 2009 m5 bakfangeren og m5 speglene til min e39 er no komt tilbake frå lakkering ! Skal bruke kvelden på å montere... Eg spør igjen, ihåp om litt meir detaljert hjelp : Ingen som har ein meir detaljert "brukermanual" for å bytte ut bakfangeren og speglene på e39 sedan?=) ? stooooooooooooor trakk for hjelp !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå