E30 er tingen Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 Har en Axenta Combi Clean delevasker til salgs. Litt info om delevaskeren http://www.maskinteknikk.no/combi_clean.htm Aner ikke hva den kostet ny, men skal ikke ha mere en 5000kr for den, gi bud. MEN IKKE SKAMBUD Den trenger litt stell og et nytt filter. du kan vaske med diesel, tynner, bensin og andre sterke midler som ikke inneholder vann Vaskeren MÅ hentes. Jeg holder til i Bergen. Send PM til meg om dette er noe for deg Bilder kommer når jeg finner kabelen til kameraet PS: Hvis du trenger deler til honda mt5 så har jeg det og
E30 er tingen Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Skrevet Juni 2, 2009 Prisen er senket til 2500kr MÅ VEKK
E30 er tingen Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Skrevet Juni 24, 2009 vaskeren har jeg enda ja.. bilde kommer på fredag, jeg er på vei hjem fra nordfjord med den nye fiskebåten til far min
E30 er tingen Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Skrevet Juli 5, 2009 har det travelt på jobb de siste dagene så kommer nokk ikke bilder før jeg er hjemme fra våler etter helgen
E30 er tingen Skrevet August 18, 2009 Forfatter Skrevet August 18, 2009 vaskeren bosset... moderator kan slette denne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå