jlien Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 Selger 4 stk 16x7 toms felger med 225/45-16 dekk. Mutterprofil er vel 4x100. Desverre er det ene dekket punktert da den kjøteren av min bikkje presterte å bite et mikroskopisk hull i det ene dekket da jeg vasket felgene i sted De andre dekkene er litt spist opp etter subbing på en golf II. Felgene er av ukjent fabrikat, men går rett på E30 uten spacere og modding av hjulbuer. (Hadde 40mm senk foran på min uten problemer). Felgene befinner seg i Bergen. Bud takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jlien Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jlien Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jlien Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2010 Ingen som trenger felger til E30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Mars 10, 2010 Share Skrevet Mars 10, 2010 byr 700 kr for de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jlien Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2010 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå