Clerion Skrevet Mai 25, 2009 Skrevet Mai 25, 2009 Noen som vet om firmaer som selger Turbokit? Er m20b20 E30 jeg er ute etter til. Vet om A-dekk, noen fler? Tenker på kinakit til rundt 10k, ikke proffbygg og 700 gamp til 200 k
Clerion Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Skrevet Mai 25, 2009 Joda, men er litt usikker på kvalitet, og om det skulle skje noe, så er det greit at man slipper å sende til Kina for å få nytt i retur. Noen som har god erfaring med ebay da?
Eksos Skrevet Mai 25, 2009 Skrevet Mai 25, 2009 Hvorfor ikke kjøpe en b25 og modifisere den litt? Da blir det lettere når bilen skal på godkjenning osv... Du kan kanskje høre med adekk om de kan slenge sammen noe til deg?
Ullsokk Skrevet Mai 25, 2009 Skrevet Mai 25, 2009 Ikke for å være stygg, men hva forventer du av et kina sett ? Så den andre tråden din her om dagen, og virker som du forventer gull og grønne skoger. Hva tenker du f.eks på at du kan sende tilbake hvis det skulle skje noe ? Ebay er helt supert det. Betal med paypal, så er du sikker.
Clerion Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Skrevet Mai 25, 2009 Ikke for å være stygg, men hva forventer du av et kina sett ? Så den andre tråden din her om dagen, og virker som du forventer gull og grønne skoger.Hva tenker du f.eks på at du kan sende tilbake hvis det skulle skje noe ? Ebay er helt supert det. Betal med paypal, så er du sikker. Høh? Forventer gull og grønne skoger? Mener? Jeg forventer å kunne ta ut rundt 180 gamp.... Har ikke akkurat tenkt å vinne Lemans med bilen, men bare få litt mer trøkk i den. Var ikke betalinga jeg var usikker på, tror jeg er en av de her inne som har kjøpt mest på ebay det siste året gitt...... Men om noe skulle ryke, da er det kjekt å slippe å sende det til kina..... Og Eksos, jeg har en b25 stående, som må totaloverhales, og jeg må få den nedi... Problemet er at jeg ikke har plass til, løfteverktøy, eller evnen til å få utført noe slikt. Så det kommer til å bli satans dyrt. Gidd kom med nag om at man ikke får 1035 hester ut av dette, skal ha bruksbil, ikke racerbil... Lurte på om noen viste hvor man fikk kjøpt jeg?
fish Skrevet Mai 25, 2009 Skrevet Mai 25, 2009 http://www.schmiedmann.no/3_serie/E30/u ... .htm#pg910
fish Skrevet Mai 25, 2009 Skrevet Mai 25, 2009 Kit* (= Men takk anyways. Sorry, så det etterpå. Men, send dem en mail og spør om pakkepris til din motor. Ser kit'et til M50B20 ligger på rundt 10K. Kan vel ikke være så langt unna til en M20B20???
OLEZZ Skrevet Mai 25, 2009 Skrevet Mai 25, 2009 Ville heller kjøpt fra ebay enn schmiedmann. Vil tippe det er samme greine. Du kan ikke forvente å bare slenge på kittet, og så bruke den som bruksbil. Kommer til å bli veldig mye prøving, og feiling. Gjerne litt trøbbling med å få bilen til å gå reint osv. bmw turbo uten datasprut er bare TULL. Det er min mening, og erfaring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå